Ja hoor, gewoon harder trappen, vanzelf zit je harder dan die 25.
Maar serieus of dat motertje op te voeren is en of dat de moeite waard is, geen idee.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Omdat 25 km/u toch al twee keer zo hard is als wat bejaarden zonder trapondersteuning halen is deze grens al aan de flinke kant.thierry v schreef:Dus waarom is meer dan 25 km/h op vlakke weg dan plotseling zo levensgevaarlijk.
Dat gaat je niet lukken, want als je programmeur was geweest had je deze vraag niet gesteld. Daarnaast kun je ook prima 25 km/h fietsen met een niet elektrisch ondersteunde fiets. Beter voor jou, milieu, portemonnee, verkeersveiligheid en juridisch correct.thierry v schreef:Ik denk ook dat de begrenzing softwarematig gebeurd maar mss dat er dan toch nog een mogelijkheid is om deze aan te passen ...
Toch verkeerde fiets gekocht denk ik. E-bikes die harder gaan zijn gewoon te koop. Dat was nog niet het geval toen TS dit draadje startte.Cube Epo fietser schreef:Beste Thierry
weet jij al wat meer ??
Ik heb ook de Cube EPO en wil hem ook graag naar 35 km/h hebben.
Het is bijna onmogelijk dan harder te gaan dan 26,2 km/h te gaan.
Het kost veel te veel kracht om door die begrenzer heen te trappen.
Dat is echt een nadeel van deze ( en mogelijk ook andere ) fietsen.
Het lijkt een soort spinning fiets die gemaximeerd is op 26,2 ......
Verder heerlijke fiets overigens ....