door
Glika » do 17 jan, 2013 21:31
paul1987 schreef:@Glika, het zou niet mijn keuze zijn, maar ik begrijp wel waarom je het doet. wat je aangeeft is dat je voor beide adapters kiest zodat je zonder problemen in de zomer en winter kan kamperen. Daar is uiteraard niets mis mee.
Het is een samenstelling van brander met toebehoren welke voortkwam uit mijn vraag, de eerste antwoorden en wat zoeken op internet. Bij elkaar voor zo'n € 80,-. Ik sta open voor elke andere samenstelling of mogelijkheid. De samenstelling is in ieder geval betaalbaar, kan ik er elk blikje op aansluiten, etc. Ik ben benieuwd naar jouw keuze of voorstel.
Mijn voorkeur voor gas is mede ingegeven door slechte ervaringen met een 'alles'-brander van een vriend jaren terug. Wat een ellende met verstoppingen, lekkages, etc. Ik besef dat mijn ervaringen zeker niet de gemiddelde zijn, maar op een of andere wijze weerhoudt het mij van een overstap van de gasbrander naar de allesbrander.
Ik lees de topics over de diverse branders en ervaringen, dus volg de ontwikkelingen wel.
Paul, ik ben dus benieuwd naar wat jouw gasbrander keuze zou zijn.
Groet,
Arno