Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilligers (M/V) fietsreparatiecursus gevraagd - Forum Wereldfietser

Vrijwilligers (M/V) fietsreparatiecursus gevraagd

Hallo,

We zoeken voor de fietsreparatiecursussen vrijwilligers die het leuk vinden om te helpen. Deze cursussen zijn op 1/3 maart, 30/31 maart, 4/5 mei en 11/12 mei.

De taken vallen wel mee, voornamelijk zorgen dat er op tijd thee en koffie klaar staat in de pauzes en daarna de kopjes afwassen, kijken of iedereen er is, bestelling opnemen voor het avondeten en dit (samen met iemand) bij de Chinees ophalen. De rest van de tijd kun je meedoen met de cursus en uiteraard is het leuk om in de pauzes en 's avonds met de cursisten te praten over fietsen, reizen en allerlei andere zaken. Maw. het is een soort mini Wereldfietser weekend.

De reiskosten worden vergoed (op basis van OV).

Als je interesse hebt om bij één van die weekends te helpen, stuur dan een emailtje naar: reparatiecursus@wereldfietser.nl
Bij teveel aanmeldingen zet ik je op de lijst voor een eventuele cursus in het najaar of als reserve. Laat ook even weten welk(e) weekend(en) je kunt.

Hans
Ik dacht dat ik al op de rol stond voor 1-3 maart.
Wim
Wim schreef:Ik dacht dat ik al op de rol stond voor 1-3 maart.
Wim
Sta je ook Wim, maar eventueel een reserve kan nooit kwaad.