Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Amateur fiets filmpjes tijdens de fiets en wandelbeurs. - Forum Wereldfietser

Amateur fiets filmpjes tijdens de fiets en wandelbeurs.

Tijdens de Fiets en Wandelbeurs zie je in zaal E103 een korte selectie van amateur fiets en wandelfilms.
http://www.fietsenwandelbeurs.nl/index. ... detail=170

Om er voor te zorgen dat de selectie niet te veel mijn smaak wordt nodig ik je uit om onderstaande filmpjes te bekijken.
Geef aan of je er positief of negatief over ben.
Mocht je vinden dat er een filmpje aan de lijst moet toegevoegd worden, laat dat dan ook weten.

1 Benji Rodgers Cold feet
Bron

2 350 south an american journey carera austral
Bron

3 350 south an american journey Salar
Bron

4 Tom Allen
Bron

5 Florian Schmale Iran
Bron

6 micro nomads Karakorum Highway
Bron

7 Zahariz malaysia
Bron

8 tim claire 10.000e kilometer
Bron

9 tim claire tajikistan kirgizië
Bron

10 Tovenaar Dogs are everywhere
Bron

11 Transalp backpacking trip
Bron

12 Tabant Amegjag
Bron
Mooi, heerlijk meegenieten, misschien nog een filmpje van fietsen in Nederland/West Europa?
Ik sluit me helemaal bij Corry aan. Dit zijn natuurlijk prachtige filmpjes van grootse avonturen, waar we allemaal verlekkerd naar kijken... Maar de realiteit op de beurs zal zijn dat een (groot?) deel van de bezoekers fietst in West-Europa, naar Santiago, langs de Donau, naar Praag of de Loire... Leuk om daar ook wat van te (laten) zien denk ik.
Natuurlijk heb ik gezocht naar prikkelende filmpjes uit Nederland of Europa.
Er zit zelfs één tussen, Transalp, gaat over Duitsland, Oostenrijk en Italië.

Wie een mooi filmpje vind over Nederland, Donau, Santiago of West Europa, graag!
Doel is zoveel mogelijk variatie.
johntelleman schreef: Er zit zelfs één tussen, Transalp, gaat over Duitsland, Oostenrijk en Italië.
En de honden van "dogs are everywhere" bevinden zich in Griekenland (Epirus, Korfoe). Dat is toch ook nog Europa...
John, ik weet niet hoe je die filmpjes wil gaan presenteren maar er zitten er een aantal erg lange tussen, langer dan 5 minuten is als je ze achter elkaar gaat plakken wel erg lang. En heb je wel toestemming gevraagd van de makers? :wink:
He Tovenaar!

Er zit één lange tussen, mijn persoonlijke favoriet...
Ik snap de consequentie.
Toestemming ga ik a.s. week vragen, is een deel van het proces.
Mijn toestemming heb je alvast, ben zeer vereerd dat het filmpje met de hondjes in de shortlist zit. Is ook een universeel thema, iedere vakantiefietser heeft er wel eens last van :twisted:
Het filmpje sprak me aan omdat iedere fietser wel eens in zo'n kwijlende muil gekeken heeft.

Heb je expres zoveel honden gefilmd voor dit onderwerp of ontstond dit filmpje thuis?
johntelleman schreef:Het filmpje sprak me aan omdat iedere fietser wel eens in zo'n kwijlende muil gekeken heeft.

Heb je expres zoveel honden gefilmd voor dit onderwerp of ontstond dit filmpje thuis?
Nee dat idee voor het filmpje ontstond dus thuis, we kwamen gewoon erg veel tegen daar in Griekenland, nog nooit meegemaakt zoveel agressie :? Zie ook http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 10&t=18678
En alle fietsfilmjes zijn natuurlijk uit de Wereldse Fietsfilmpjes groep van de Wereldfietser waarvan John en ik moderator zijn. Kom help John met een mooie selectie voor de beurs en geef je tips. Alvast bedankt!
Blanche, een filmpje van jouw hand komt er toch ook bij?
Loes
John selecteert dus dat wordt afwachten Loes.
John,

Ik heb ze allemaal gekeken en, naar mijn smaak, een indeling gemaakt in goed, beter, best.

Nummers 1, 3 en 10 vallen bij mij in de categorie goed.

Nummers 4 en 12 vallen bij mij in beter

Nummers 2, 5, 6, 7, 8, 9 en 11 vallen in best.

Mijn persoonlijke favorieten waren 8 en 11.
johntelleman schreef:Natuurlijk heb ik gezocht naar prikkelende filmpjes uit Nederland of Europa.
In de lengte door de Pyreneeën misschien :wink:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 22&t=18373

Lijkt mij vooral van belang om te laten zien dat er heel veel variatie is in 'fietsvakanties'!!
Dus de breedte in, niet teveel van hetzelfde.
Zoveel mensen zoveel wensen, dus ook 'gewone fietsvakanties' opnemen (zie voorbeeldje hieronder) 8)

Ha John,

Blanche heeft een mooi filmpje gemaakt over Oekraïne, dat is ook Europa!
Ik heb deze nog niet allemaal bekeken, ben blijven steken op de KKH :D , brengt schitterende herinneringen naar boven...
groetjes,
Bernadette
:D , mag het nieuwe filmpje van het winterwereldfietsweekend van Dennis en Marijke erbij, als makers en deelnemers akkoord gaan??
HansvanderVeeke schreef:John,

Ik heb ze allemaal gekeken en, naar mijn smaak, een indeling gemaakt in goed, beter, best.

Nummers 1, 3 en 10 vallen bij mij in de categorie goed.

Nummers 4 en 12 vallen bij mij in beter

Nummers 2, 5, 6, 7, 8, 9 en 11 vallen in best.

Mijn persoonlijke favorieten waren 8 en 11.

Hans dank je wel!
Graag gedaan, het kijken was geen straf :D

Los van mijn indeling ben ik het met anderen eens dat er ook een film van Blanche bij zou moeten zitten. Niet alleen om de hoge kwaliteit en de mooie beelden, maar ook omdat ik graag een film van 'een van ons' erbij zou willen zien.

Waar en hoe vaak moet ik stemmen om dit voor elkaar te krijgen? :wink:
Leuke selectie!
M'n favorieten zijn 3, 4, 5, 7, 8 en 11.
Heb ook nog een tip: http://vimeo.com/groups/wereldfietser/videos/19733135, misschien te lang of van te slechte kwaliteit maar ik vind hem wel erg aanstekelijk.