Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen over de Veluwe - Forum Wereldfietser

Fietsen over de Veluwe

De Herfst op zijn mooist

Het is herfst, de blaadjes vallen van de bomen. Wat is er dan mooier dan daar doorheen te fietsen in een van Nederlands mooiste parken: De Veluwe?

Daarom staat er een fietstocht gepland in het weekend van zaterdag/zondag 6 en 7 november a.s.. We vertrekken om 10:30 vanaf het station Maarn. Van daaruit rijden we over de Utrechtse Heuvelrug naar de (Hoge) Veluwe. Voor degenen die een heel weekend willen fietsen, is er de mogelijkheid om te overnachten op de camping (al of niet in tent of trekkershut) in Otterlo. Op zondag rijden we via een andere route weer terug naar Maarn. Onderweg stoppen we uiteraard voor koffie met (appel)gebak...

Degenen die mee willen fietsen (1 of beide dagen), of meer willen weten, graag een bericht naar Freek@wereldfietser.nl

Groeten,
Freek

Wegens succes geprolongeerd: de deelnemers aan de Veluwe tocht in de herfst waren zoooo enthousiast, dat het nu opgenomen gaat worden in de activiteitenkalender 2005 :D

Zaterdag was mooi, een paar stevige regenbuien, maar die weerhielden ons er niet van om het middelpunt van Nederland op te zoeken. Helaas was het een beetje zanderig :evil: en modderig :twisted: maar met wat duw, sleep, til en trekwerk hebben we de fietsen erdoorheen kunnen slepen. Daarna brak de zon door en via schitterende paadjes hebben we de Veluwe doorkruist. Laat in de middag prachtige mistvelden boven de heide...

Zondag was een stralend zonnige dag. Wederom genoten van de herfstkleuren in de bossen, de paddestoelen op de grond en op boomstammen; kortom deze tocht was een groot succes en wordt voor degenen die hem dit jaar gemist hebben, volgend jaar herhaald.
Datum en plaats volgen nog, dus houdt dit forum en de activiteitenkalender in de gaten!

Groeten,
Freek

Hi Freek,

Ik begrijp dus dat alleen gegaan bent. Zielig, hahahaha, ohhh triest!

Groet,
Rena :wink:

H Rena,

waaruit begrijp je dat? Dat begrijp ik nou weer niet.
In totaal met 6 man is niet slecht op zo'n korte termijn van aankondiging.
(En nee, dit valt niet in de categorie 'een schizofreen is nooit alleen' :wink: )

Maar ik kan begrijpen dat je nu wat jaloers bent nu je niet mee bent geweest :wink:

Volgend jaar weer een kans!

Freek

Toch nog met z'n zessen.... dat is geweldig!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht echt dat je als enige was... sorry!

Groet,
Rena :wink: