Voor diegenen die een fietsgroepje zoeken in de grensstreek Tilburg - Turnhout organiseer ik 20 januari een lokale rit van ongeveer 50 km.
Start en einde in Goirle, Van Hogendorpplein 10, 4km vanaf Tilburg CS.
Mocht slecht weer voorspeld worden, dan kan het de 27e worden, meld ik via deze zelfde weg.
Gezellig nakletsen altijd leuk, fietsen kunnen veilig binnen. voorstel vertrek 13:00
Ik heb enkele aanmeldingen, nog meer liefhebbers?
in verband met het weer een flinke wijziging:
Dag mensen,
Het heeft de afgelopen week niet gedooid en dat zal het morgen (27januari) ook wel niet doen.
Ik heb daarom voor een ijsvrije route gekozen en laat de toeristische route op de plank liggen voor als het mooi weer is in het voorjaar. De route zal totaal net boven de 40 km komen.
Mocht het weer van boven ons niet gezind zijn, dan maken we er een gezellig buurtmiddagje van bij mij thuis.
Hebben we in elk geval een excuus om in ieder geval iets te doen.
Joost Evers
06-55753829
Joost Evers
Joost
Start en einde in Goirle, Van Hogendorpplein 10, 4km vanaf Tilburg CS.
Mocht slecht weer voorspeld worden, dan kan het de 27e worden, meld ik via deze zelfde weg.
Gezellig nakletsen altijd leuk, fietsen kunnen veilig binnen. voorstel vertrek 13:00
Ik heb enkele aanmeldingen, nog meer liefhebbers?
in verband met het weer een flinke wijziging:
Dag mensen,
Het heeft de afgelopen week niet gedooid en dat zal het morgen (27januari) ook wel niet doen.
Ik heb daarom voor een ijsvrije route gekozen en laat de toeristische route op de plank liggen voor als het mooi weer is in het voorjaar. De route zal totaal net boven de 40 km komen.
Mocht het weer van boven ons niet gezind zijn, dan maken we er een gezellig buurtmiddagje van bij mij thuis.
Hebben we in elk geval een excuus om in ieder geval iets te doen.
Joost Evers
06-55753829
Joost Evers
Joost