Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Inderdaad, dat zou ik ook wel willen weten ! En dat bagagenetje staat ook op de lijst. Na wat zoekwerk kwam ik ook nog uit op de Next Best Thing (NBT-II). Lijkt me ook best handig voor onderweg?Carl schreef:Voor minder dan 25 euro? Waar?kenben schreef:Een goede fietspomp voor onderweg.. niets irritanter om met zo'n k#@ pompje 5 bar in je band te krijgen..
Carl
Inderdaad, dat zou ik ook wel willen weten ! En dat bagagenetje staat ook op de lijst. Na wat zoekwerk kwam ik ook nog uit op de Next Best Thing (NBT-II). Lijkt me ook best handig voor onderweg?[/quote]Pman schreef:
Opinel zakmes... ga ik eens op googlen... ik heb een gewoon Victorinox model.PeterFokkinga schreef:
- reserve binnenband (zoveel prettiger dan langs de weg te moeten plakken)
- een fietsbel met kompas
- een Opinel zakmes, er is ook een mooie met een kurketrekker maar die is denk ik > 25 euro
- een petfles houder
- spiegeltje voor op het stuur of aan je helm
- lichtgewicht / sneldrogende handdoek
- stel reserve maaltijden (die van globetrotter.nl zijn smakelijk, vooral de toetjes...)
- superlicht dagrugzakje (sea-to-summit ultrasil, 68 gram)
Zakmes van 'San Ren Mu'..Travelmaster schreef:Opinel zakmes... ga ik eens op googlen... ik heb een gewoon Victorinox model.PeterFokkinga schreef:
- reserve binnenband (zoveel prettiger dan langs de weg te moeten plakken)
- een fietsbel met kompas
- een Opinel zakmes, er is ook een mooie met een kurketrekker maar die is denk ik > 25 euro
- een petfles houder
- spiegeltje voor op het stuur of aan je helm
- lichtgewicht / sneldrogende handdoek
- stel reserve maaltijden (die van globetrotter.nl zijn smakelijk, vooral de toetjes...)
- superlicht dagrugzakje (sea-to-summit ultrasil, 68 gram)
Lang niet alle grote merken gebruiken dezelfde soort staal / dezelfde legering. Bovendien is een goede warmtebehandeling minstens zo belangrijk als de eigenlijk staalsoort.grundig schreef: Made in China, vlijmscherp en gemaakt van zelfde staal / legering als de 'grote' merken zoals bijv. Spyderco etc..