Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskleding - Forum Wereldfietser

Fietskleding

Hoi,

Mijn naam is Rik van Ooijen en ik ben een sponsortocht naar Slovenië aan het voorbereiden!
Het is de bedoeling dat in 2006 samen met mijn makker Jan Jager dit ga doen.
We gaan fietsen voor het Duchenne parent project.
Nu ben ik op zoek naar een adres waar we fietskleding kunnen kopen.
En het is de bedoeling dat de kleding een eigen ontwerp wordt.
Ik weet inmiddels dat je dit bij Agu dit kan laten doen maar dat kost echt heel veel geld.
Dus mijn vraag is weten jullie een adres waar dit op een goede en goedkope manier kan?
Of misschien weten jullie wel bedrijven die ons hier graag in willen voorzien?

Ik hoor het wel?

Groet Rik

Op de bike motion vorig weekend had je ze allemaal af kunnen gaan. Maar goedkoop wordt het vast niet omdat voor wielershirts tegenwoordig eerst de stof geprint wordt in een grote serie. Daarna worden ze pas in elkaar gezet. Het oude geflokte werk heb ik al heel lang niet meer gezien
Behalve AGU heb je oa Huisjes sportswear, Bio Racer (belgie) Hunter, Ultima Rogelli........

Lowbudget oplossingen: sponsornamen uit shirts knippen en opnaaien , strijktransfers printen en cnc borduren

/Marten

Hoi Rik even een antwoord op je vragen.
Kleding van Agu en B.v Ultima-bikewear begint bij 25 stuks bovenkleding en is inderdaad erg duur, als je nou maar met zijn tweeen bent is het misschien makkelijker om standaard kleding uit de rekken te zoeken in de kleuren van je sponser en dan deze te laten "vlokken"
Je sponser hoeft dan alleen een mal te maken voor dit "vlokken" en dat kost rond de vijftig euro, daarna het opdrukken van shirts is ongeveer zeven euro per opdruk dit is een oplossing als je niet zo heel veel kleding nodig hebt
Ik weet niet uit welke provincie je komt maar in Noord-Holland weet ik wel een paar adressen die dit kunnen verzorgen dus het lijkt me dat de rest van het land het ook wel doet.
Groeten Ed

Hoi Ed,

Bedankt voor je antwoord.
Ik weet alleen niet wat vlokken is. Misschien wil je dat eens uitleggen/
Ik denk dat dat hier in de buurt van Sappemeer (vlakbij Kiel Windeweer)wel kan gedaan worden.
Maar welke fabrikant maakt goedkope shirts?
Ik weet dat afgelopen voorjaar de Aldi goedkope shirts en broeken verkocht.
Maar ook van hen kan ik de fabrikant niet achterhalen.
Wie weet wie de fabrikant is en waar ik hen kan vinden?

Vlokken ligt op je kleding en is vandaar dus goedkoper omdat je het voelt.
Ja hoe moet ik dit uitleggen het is een soort vilten sticker van je logo die ze op je kleding persen / drukken.

en waar je goedkope kleding vandaan haalt weet ik ook niet, maar kwaliteit is ook wel een beetje belangrijk hoor vooral als je het lange tijd aanmoet en met een beetje fietsshirt doe je toch wel een aantal jaar
En wat ook nog zo is een goedkope fietsbroek wordt meestal met een simpele zeem gemaakt en als je er veel mee fiets kan je dat verschil aan het eind van de dag wel merken vind ik.

succes verder en groeten Ed

Wij doen dit voor de kostprijs.
Desgewenst overleg ik het factuur van de leverancier.
www.megalos.nl

Das mooi maar wat doen jullieprecies voor de kostprijs?
Het leveren van de kleding of het vlokken?
In ieder geval ben ik op zoek naar gele fietsshirts en rode broeken met goed zeem!