Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ultieme fietsreparatietool... - Forum Wereldfietser

Ultieme fietsreparatietool...

.... volgens Brooks.

Afbeelding

Meer informatie vind je hier.
HansvanderVeeke schreef:.... volgens Brooks.
dat mag je in normaal nederlands vertalen als 'te duur maar met een leren hoesje'
:D
En dat leren hoesje laten we vervolgens weer thuis vanwege het gewicht :roll:
Zo te zien kun je hem wel gemakkelijk uit elkaar schroeven, om vervolgens alle dingen die ook echt op je fiets passen in je reparatie-etui te gooien.

Grtjs,
Walter
waltertje schreef:Zo te zien kun je hem wel gemakkelijk uit elkaar schroeven, om vervolgens alle dingen die ook echt op je fiets passen in je reparatie-etui te gooien.

Grtjs,
Walter
En maar zoeken naar die TX20 als je hem weer in elkaar wil zetten :roll:
Wel een T-10, geen T-20. FAIL
eindgebruiker schreef:Wel een T-10, geen T-20. FAIL
Het is toch Torx-25 die je nodig hebt bij een fiets?

W.
waltertje schreef:

W.
Met een Rohloff kun je niks zonder een T20, T10-T25 is schijfremmen, echt wat voor het typische Brooksvolk :D
Ik vind zo'n tool 3x niks. Gebruik al jaren een zadeltasje met daarin plakspullen + bandenlichters, kleine pedaalsleutel, een plastic etuitje met daarin de gangbare inbus- en torx sleutels, kettingpons, spakentooltje en een klein tooltje met schroevendraaier/kruiskop, meer heb je niet nodig.
Frits
Frits schreef:Ik vind zo'n tool 3x niks.
Ze zijn ook bedoeld om weg te geven aan niet-sleutelaars, zo blijven ze overtuigd dat sleutelen niet voor hen is weggelegd ;) :roll:
Oké Marten, zo kan je het ook bekijken!
Frits
m-gineering schreef:
waltertje schreef:
Met een Rohloff kun je niks zonder een T20, T10-T25 is schijfremmen, echt wat voor het typische Brooksvolk :D
LOL, zit ik hier nu onbewust te trollen?

Walter
waltertje schreef:Zo te zien kun je hem wel gemakkelijk uit elkaar schroeven, om vervolgens alle dingen die ook echt op je fiets passen in je reparatie-etui te gooien.
Of het nou de moiete waard is weet ik niet :roll: maar goed een beetje gewicht gespaard om 2 echt imbusjes mee te nemen :)

Afbeelding
customized crank bros multi tool by
Bij Brooks koop ik zadels, geen gereedschap. Dat koop ik bij Park Tool. Is ook duur.

Schoenmaker, blijf bij je leest.

Na twee gebroken B190's heb ik nu tot volle tevredenheid een Lepper Primus op m'n stadsfiets zitten. Kijk maar uit dat de aandacht voor goede zadels niet verslapt bij al dat gedoe met mode-producten en teren op de goede naam, Brooks!

.tsooJ