Afgelopen zomer ontstond er een bobbel aan de binnenkant van mijn (4 of 5 jaar oude) therm-a-rest matje, die steeds groter werd. Ik vermoed dat de lijm aan de binnenkant los is gaan laten. Uiteindelijk kon ik er niet meer op slapen en heb onderweg in Valencia een ander matje kunnen kopen. Dit was een chinese imitatie van die Therm-a-rest en die had precies het zelfde probleem al na 2 dagen (!?). Doordat dit matje van zichzelf nog een redelijke vulling had kon ik er (met geopend ventiel) in ieder geval nog op slapen en de vakantie mee afmaken. Is dit een vaker voorkomend probleem met die therm-a-rest majtjes??
En het tweede probleem: wat nu voor matje??? Ik ben mijn vertrouwen in die selfinflating matjes een beetje kwijt. Bovendien voel ik er uit principe niet zoveel voor om een fabrikant die het in mijn ogen laat afweten ook nog eens "te belonen" met nog een aanschaf. Maar een EVA matje vindt ik te groot en een lichtgewicht luchtbedje is misschien te kwetsbaar. Zijn er nog andere goeie alternatieven??
thx
En het tweede probleem: wat nu voor matje??? Ik ben mijn vertrouwen in die selfinflating matjes een beetje kwijt. Bovendien voel ik er uit principe niet zoveel voor om een fabrikant die het in mijn ogen laat afweten ook nog eens "te belonen" met nog een aanschaf. Maar een EVA matje vindt ik te groot en een lichtgewicht luchtbedje is misschien te kwetsbaar. Zijn er nog andere goeie alternatieven??
thx