Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verhalenwedstrijd Ortlieb in top 10 geëindigd - Forum Wereldfietser

Verhalenwedstrijd Ortlieb in top 10 geëindigd

Ik had het verhaal in minder dan een uur uit het toestenbord laten ratelen en belandde ermee in de top tien. Kijk bij Erik van den B. van de Ortieb verhalenwedstrijd.

Hier vind je foto's van de bewuste reis. Het was qua beleving als qua fotografie één van mijn meest bijzondere reizen en ik heb er in 2009 (geloof ik) een dialezing over gehouden op een Wereldfietsersbeurs.
Foto 51 van 55 lijkt bijna niet echt, of is er erg veel gefotoshopt?
Pman schreef:Foto 51 van 55 lijkt bijna niet echt, of is er erg veel gefotoshopt?
Ik shop nogal veel foto (om het beeld te fine-tunen), maar deze uitgerekend niet. Het lijkt wel een foto met achtergrondprojectie te zijn. Het is denk ik een combinatie van uitsnede, scherpte / onscherpte en licht.

29, 39, 49 en 55 hebben wél een flinke veeg van me gekregen! Het is de kunst dat zo te doen dat het de gewone kijker niet opvalt.
Hej Eric,

Mooi mooi mooi.
Foto 8 herken ik van een fietsvakantie naar de Middellandse zee in mei.
De slingerende rivier daarvoor ook. Pokken koud en net geen sneeuw.
Ik blijf gewoon prutsfoto's maken en kijk naar de jouwe. Geweldige deal!
Loes.
Haha, als je in de zomer was gegaan had je van de foto's in de Ardêche, met name bij de grote boog, een miljoen Nederlanders kunnen wegfotoshoppen. Erg mooie foto's in een ander seizoen.
Leon
bikelike schreef:
Pman schreef:Foto 51 van 55 lijkt bijna niet echt, of is er erg veel gefotoshopt?
Ik shop nogal veel foto (om het beeld te fine-tunen), maar deze uitgerekend niet. Het lijkt wel een foto met achtergrondprojectie te zijn. Het is denk ik een combinatie van uitsnede, scherpte / onscherpte en licht.

29, 39, 49 en 55 hebben wél een flinke veeg van me gekregen! Het is de kunst dat zo te doen dat het de gewone kijker niet opvalt.
Juist doordat je aan deze niets hebt gedaan (behalve je handschoenen uit) lijkt deze juist wel extra bewerkt, inderdaad met achtergrondprojektie (of green screen) ergens in een warme studio. Van die andere valt het niet echt op, heeft het iig het gewenste resultaat opgeleverd.
De verzadiging staat wat hard, maar dat is wel bikelike-like :)
Leon schreef:De verzadiging staat wat hard, maar dat is wel bikelike-like :)
Lekker bikelike!