Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje IJsselmeer in November - Forum Wereldfietser

Rondje IJsselmeer in November

Gisteren heb ik vanuit Kampen een rondje IJsselmeer gefietst, het was een super mooie dag. Wat me dan opvalt is dat ik geen enkele fietser ben tegen gekomen en dat terwijl ik toch 10 uur op de fiets heb gezeten. :|

Afbeelding
Vandaag lekker nagenieten :wink:

Henk

Kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef:Gisteren heb ik vanuit Kampen een rondje IJsselmeer gefietst, het was een super mooie dag. Wat me dan opvalt is dat ik geen enkele fietser ben tegen gekomen en dat terwijl ik toch 10 uur op de fiets heb gezeten. :|

Afbeelding
Vandaag lekker nagenieten :wink:

Henk

Kunst en fietswerk
en wat is dat fietspad tussen urk en lemmer dan mooi he :), geen auto, geen fietser, nada noppes rust (op een verdwaald schaap, een verroeste windmolen en een eindeloze horizon na) :)
@ AB,

Dit mooie plaatje was tussen Ketelmeer en Lelystad, vandaar naar Enkhuizen, koffie in Den-Oever, over de afluitduik naar Makkum, Workum, door de NO Polder via Emmeloord weer naar Kampen.
Windje vanuit Zuid schuinachter op de afsluitdijk, wind tegen in de NO Polder, in het donker ri Kampen,
Schramel zonnetje, mist, af en toe een beetje motregen maar vooral rust, niets, stilte, een paar schapen, een meeuw en genieten.

Totale afstand 230 KM :D

Afbeelding

Henk

kunst en fietswerk
De polder is mijn fietsterrein.
Het is hier nog leeg en rustig heerlijk!
Mooie tocht met ditto tijden!
henkfietst52 schreef:@ AB,

Dit mooie plaatje was tussen Ketelmeer en Lelystad, vandaar naar Enkhuizen, koffie in Den-Oever, over de afluitduik naar Makkum, Workum, door de NO Polder via Emmeloord weer naar Kampen.
Windje vanuit Zuid schuinachter op de afsluitdijk, wind tegen in de NO Polder, in het donker ri Kampen,
Schramel zonnetje, mist, af en toe een beetje motregen maar vooral rust, niets, stilte, een paar schapen, een meeuw en genieten.

Totale afstand 230 KM :D

Afbeelding

Henk

kunst en fietswerk
Die molens in het water richting maximacentrale is dan ook niet het paadje wat ik bedoelde ;)
Heb je gaasterland wel meegenomen, warns, laaksum, oudemirdum. Je bent dus vanaf Lemmer richting Emmeloord gefietst? en dan via Nagele naar de Ketelbrug richting Kampen? Dat fietspaadje langs de dijk naar Urk is echt zo mooi, Hollandser kan het bijna niet :). Dan zie je meteen hoe die ene rand van de no-polder tot stand is gekomen, in een rechte zichtlijn doorbaggeren naar de schoorsteen van het woudagemaal. Moet je de volgende keer maar linksom rijden :)
De route was; Kampen, langs Ketelmeer, Lelystad, Enkhuizen, Medemblik, Den-Oever, Makkum, Workum, Koudum, Lemmer, Emmeloord, Kampen.

Ik weet welk dijkje jij bij Urk bedoeld AB, erg mooi idd. maar je kunt niet altijd alles.

Volgende keer weer een andere variant :wink:

het is buiten kouder dan op de fiets

Henk

kunst en fietswerk