Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Opruiming: slaapmat, power grips, remmen, e.a. fietsonderdel - Forum Wereldfietser

Opruiming: slaapmat, power grips, remmen, e.a. fietsonderdel

Te koop omdat mijn woonkamer, slaapkamer en schuur wel een wat opgeruimdere aanblik verdient:

- Slaapmat: Thermarest Trail Lite Regular. In goede staat. 183x51 cm, 3,8 cm dik, 910 gram, (incl. hoesje à 40 gram wordt het 950 gram). Pakmaat 27x17 cm. Altijd uitgerold met open ventiel opgeborgen. E 25,00
- Power Grips. Wie ze niet kent: het zijn bandjes om je voet op het pedaal te fixeren. In goede staat. Incl. boutjes, moertjes en montagehandleiding. E 10,00
- 2 setjes V-brakes (dus voor+achter): Shimano Deore XT parallellogram. De parallellogram zorgt ervoor dat het remblok ongeacht de mate van slijtage recht op de velg wordt gedrukt. Incl. gebruikssporen, maar goed werkend. E 17,50 (evt. voor E 5,00 extra met vier nieuwe, ongebruikte remblokken) VERKOCHT
- Fietsbril: Movecs Paris. Zo goed als nieuw. Met drie setjes lenzen (donkerbruin, transparant, geel). E 10,00
- Ahaed stuurpen: Oxygen Scorpo. Aluminium, 100 mm, +/- 6 graden, klemband 25,4 mm, voor 1-1/8" stuurbuis, mat zilver. Zo goed als nieuw. E 10,00
- Vlinderstuur met zo goed als nieuwe zwarte foam handgrepen. Op zijn breedst 56,5 cm (hart-hart). 25,4 mm klemband. E 5,00
- Union fietscomputer. 8 functies (snelheid, gemiddelde snelheid, maximum snelheid, rijtijd, ritafstand, odometer, 12-uursklok, scan). Zit nog in de originele verpakking, is nooit gebruikt. Met draad. E 5,00
- 2x bidonhouder: Tacx Tao, zilver. Aluminium, 39 gram. Eentje is nieuw en ongebruikt, de andere is kort gebruikt en zo goed als nieuw. E 7,50 per stuk
- 2 clip-on platform adapters Shimano SM-PD22. Om van je spd-pedaal een platformpedaal te maken. Met reflectoren. Nieuw en ongebruikt. E 5,00
@ Pedalero,

Heb je juist een pb gestuurd :)
@ Pedalero,

Op de een-of-andere manier blijven pb 'hangen' in m'n 'Postvak UIT' en verschijnen dus niet in ' Verzonden berichten'. Weet dus niet of ze bij jou zijn aangekomen :(

Daarom doe ik het maar even zo.
Jij hebt eea in de opruiming :)
Graag zou ik die 2 setjes V-brakes (dus voor+achter): Shimano Deore XT parallellogram, incl. die remblokjes van je overnemen.

Je kunt me bereiken via grundig@hushmail.me

Alvast bedankt

grundig
grundig schreef:@ Pedalero,

Op de een-of-andere manier blijven pb 'hangen' in m'n 'Postvak UIT' en verschijnen dus niet in ' Verzonden berichten'. Weet dus niet of ze bij jou zijn aangekomen :(
grundig
Grundig,

Dat komt omdat dit geen e-mail systeem is maar een postbussysteem. Zodra jouw bericht gelezen is komt deze in de verzonden-box. Tot die tijd staat deze in de Uit-box. De naamgeving is m.i. niet helemaal correct en lijdt tot deze verwarring.

groet,
Bedankt ruud
weer wat geleerd..
De XT V-brakes zijn inmiddels verkocht.