Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 10:00-11-11-12 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 10:00-11-11-12

Zondag 11 november is er weer (ijs en weder dienende) een rondje Groningen (of Drente, of? ..)

Start om 10 uur op het Stationsplein bij het Peerd van ome Loeks
Zodra de hanzenlijn af is fiets ik een keer mee in mijn geboorte stad.
Marten, wat goed dat jij een nieuw onderwerp hebt gestart. Ik had net gisteravond een pb-tje naar Ineke gedaan daarover. (omdat ik niet weet hoe dat moet). De directe link: activiteit/ rondje Groningen, werkt niet, ik moest via het forum, wat iets omslachtiger is, maar.... het werkt.
Regen, storm en wederdienende, zal ik er bij zijn zondag, om Petra's verjaardag te vieren! Dus allemaal groene feestmuts op?
Petra je hebt het 2 maanden geleden al genoemd, maar zou jij nu taart meebrengen of moeten we hem bij je op komen eten, of gaat het feestje helemaal niet meer door? Cilia
Hoi,
Ik ben er zondag ook bij. Wat mij betreft eten we bij mij een stukje appeltaart (meenemen van appeltaart op de fiets wordt wel een kliederboel).
Omdat ik op dit moment geen laptop heb kan ik niet tot zaterdagavond de stand bijhouden. Dus als je meefietst, hoor ik dat graag.
Groet, Petra.
Hoi,

Wij fietsen zondag ook mee en hopen op mooi weer! Het zal voorlopig ons laatste rondje zijn.
In december beginnen wij aan onze lange reis van Patagonie naar Alaska :D

Ronnie en Linda
Hoi,

Helaas kan ik weer niet mee, ik moet werken dit weekend.
Petra, van harte en een fijne dag voor jullie allen.

groetjes, Rikie
Zijn wij nog op tijd voor de taartplanning?

Als het een beetje droog is, dan fietsen wij ook weer mee.
Wie offert zich ditmaal op als routegids?

Tot zondag.

P.S.: Onze oprit is ook ditmaal weer beschikbaar voor niet-Groningers
Ook wij zijn er weer bij,tot zondag 10 uur.
Paulus en Co
Hoi,

Uiteraard ben ik ook weer van de partij.
Bis sonntag!
renevo schreef: Wie offert zich ditmaal op als routegids?
Lijkt me niet zo moeilijk, voorlopig komt de wind uit het zuidwesten, dus dat is dan de richting van vertrek. Op een gegeven moment links aanhouden anders komen we niet bij de appeltaart
Mag Petra als jarig jobje beslissen hoe en welke weg ze wil (ver)volgen in haar nieuwe jaar en hoe en wanneer wij bij de appeltaart geraken?
Of doet ze zichzelf en ons haar favoriete rondje kado ?
Of wil Petra getrakteerd worden op een verrassingsrondje?
of......??
Cilia
Of Cilia rijdt weer gewoon op kop.
:wink:
Ik ben redelijk weer hersteld na het fietsongeluk van 8 oktober, maar op 11 november zit ik dan al in Zweden, fietsen in de sneeuw....
ik bin d'r bie. tot dan.
Hallo allemaal,

Na een hoogte training in oktober, zijn ook wij weer eens van de partij. Appeltaart meenemen op de fiets kan best hoor. Vaak genoeg gedaan. Alleen de slagroom lukt niet zo best, die zal later moeten worden toegevoegd. Kunnen we meesnoepen van de appeltaart , of moet ik ook nog eentje bakken en in de fietstas meenemen??
Tot zondag,

Ronald en Ineke
Ik voeg me ook bij het peloton.
Tot zondag,
Roel
Hoi,
Ik zie dat ik met 1 appeltaart niet toekom. Dus ga ik er twee bakken. Voor wat betreft de fietsrichting kunnen we de aanwijzingen van Marten volgen. Ik zoek nog wel even een rondje uit.
Tot zondag,
Petra.
Ik ga proberen om er zondag ook bij te zijn. Zeker nu er twee appeltaarten komen.
"Nu er twee appeltaarten komen"
Bedoel je dat die "taarten" komen meefietsen?

Ik zal er zijn hoor!! En misschien zijn er nog meer(oude) taarten??

Tot zondag!!

Groet,
Ineke
Moi!

Ik meld me ook aan.

Bert