Ah, leuk, ik hoop er dan weer bij te zijn; vandaag lukte het niet.
Enneh...wordt het dan een tocht in sinterklaassfeer;-)
groetjes Astrid
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Na 50 jaar James Bond ben ik blij dat ik nu eindelijk weet dat "M" staat voor MaartenM. schreef:Nice! Ik wil hierbij zijn, wordt mijn eerste rondje Utrecht en ik kan dat als inwoner van deze mooie stad niet laten schieten! Count me in, het staat in mijn agenda. Hopelijk is het droog!
Maarten
Leuk idee Ik heb ook wel eens aan een "langste dag" tocht gedacht van zonsopkomst tot zonsondergang.As* schreef:ps....wat mij betreft is die 80 wel voldoende. Ook nog tijd hebben voor de consumpties;-) en het wordt steeds vroeger donker....al is dat natuurlijk geen reden. Misschien moeten we juist eens een keer een nachtelijke tocht organiseren.
Gewoon waar je de lekkerste warme chocolademelk kan krijgen. Het pleintje dat op de tolsteegbrug ligt, wordt Ledig Erf genoemd. Beide cafe's kijken erop uit. Je herkent ons aan de fietsen.henkk schreef:Dus als ik mee wil moet ik om 11.00 voor café Ledig erf, Tolsteegbrug 3 staan..? Of moet ik bij (eet)café De Poort Tolsteegbarriere 2 staan...?
Heb de route zojuist ontvangen en in m'n dropbox gezet.henkk schreef:Heeft iemand misschien de route voor mij? Ik heb een ‘pb’ aan Edwin gestuurd maar niets ontvangen? Ik mag toch hopen dat ik niet in de spam box terecht ben gekomen?
Als je de route hebt, stuur deze dan even naar,
kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl
Bedank, Henk