Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gastbloggers welkom - Forum Wereldfietser

Gastbloggers welkom

Zo af en toe plaats ik met veel plezier een berichtje op dit forum en lees ik jullie inspirerende ervaringen. Het valt me op dat het webadres van mijn website(http://www.fietsenreizen.nl) velen uitnodigt om een kijkje te nemen op mijn website.

Ik ben mij ervan bewust dat jullie op mijn website niet datgeen vinden wat jullie achter een domein als fietsenreizen.nl verwachten. Het ontbreekt me aan tijd en financiële middelen om er een paar maanden op uit te trekken op de fiets.

Daarom nodig ik jullie uit om een bijdrage te leveren aan fietsenreizen.nl. Heb je een mooie foto, een grappige anekdote of een inspirerend reisverslag en wil je het graag publiceren, stuur me dan een pb'tje of reageer op dit topic.
In je toelichting staat nu "Onder de sectie reizen zal zo af en toe een reisverslagen worden gepubliceerd. Dit aantal zal beperkt blijven tot 1 á 2 verslagen per jaar."
Tijd voor een andere domeinnaam?
Leon
Bedankt voor je oplettendheid

Dat stukje moet ik inderdaad nog aanpassen. In het afgelopen jaar is het aantal reisverslagen flink toegenomen. Verder wil ik graag meer aandacht meer aandacht voor fietsreizen/vakantie op mijn website.

Edit: ik heb inmiddels een aanpassing gedaan aan de bewuste tekst.
Ik had de website aangeklikt en kreeg meteen een waarschuwing voor cookies! :( :( Daar hou ik niet van!!!! Meteen weer de website dus verlaten.
Rutger
Ik neem aan dat de doelt op de de melding linksonder.

Deze melding is verplicht sinds in het ingaan van de nieuwe cookiewetgeving. De OPTA geeft aan dat zij vanaf 1 januari gaan controleren en beboeten. Ik loop liever geen risico, maar ik kan me voorstellen dat je je ergert aan dit soort meldingen.
Jordy schreef:Deze melding is verplicht sinds in het ingaan van de nieuwe cookiewetgeving. De OPTA geeft aan dat zij vanaf 1 januari gaan controleren en beboeten. Ik loop liever geen risico,
Beetje overdreven want 'Die wet bepaalt dat er door gebruikers expliciet toestemming moet worden gegeven voor het plaatsen van cookies, tenzij ze technisch nodig zijn.' Zolang je dus geen vervelende dingen doet of van plan bent is het volgens mij volkomen overbodig zo'n waarschuwing. 8)
Michael W schreef:
Jordy schreef:Deze melding is verplicht sinds in het ingaan van de nieuwe cookiewetgeving. De OPTA geeft aan dat zij vanaf 1 januari gaan controleren en beboeten. Ik loop liever geen risico,
Beetje overdreven want 'Die wet bepaalt dat er door gebruikers expliciet toestemming moet worden gegeven voor het plaatsen van cookies, tenzij ze technisch nodig zijn.' Zolang je dus geen vervelende dingen doet of van plan bent is het volgens mij volkomen overbodig zo'n waarschuwing. 8)
Vervelende dingen doe ik niet, maar voor het gebruik van Google Analytics is ook een cookie nodig. Voor het plaatsen van deze cookie is toestemming nodig omdat Google Analytics niet noodzakelijk is voor het functioneren van een website. Strikt genomen houd ik me aan de wet, alhoewel ik wel twijfel aan het nut van deze wet. Zowel bij mij(als website-eigenaar en als internetgebruiker) als bij vele anderen levert de huidige vorm van deze wet een hoop irritaties op.

Maar deze discussie is niet de reden dat ik dit topic ben gestart. Laten we dus weer on-topic gaan.