Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Stond al bij dat een optie is om een sidewall eraan te bevestigen... komt er ook niks meer in. Maar als je het filmpje bekijkt, lijkt de "spanning" vrij hard te zijn. Een luchtband vouwt zich mooi om de obstakels heen. Hij test het niet voor niets op een fully, denk ik.berger schreef:Dat wordt wat op dit soort wegen![]()
Ik wil 'm ook wel testen. Doe ik wel even het MTB-parcours van Noordwijkerhout, mag-ie na een dagje weer terug hebbenMarco Meijerink schreef:@AB: Ja, beetje zuur is het wel![]()
Eerlijk gezegd zou ik juist het tegenover gestelde willen communiceren en alle uitvinders/ontwikkelaars/knutselaars/techneuten maximaal op dit forum willen motiveren om de creativiteit maximaal te gebruiken.
Dat past ook wel bij een wereldfietser, open staan voor nieuwe ideeën en invloeden en niet in diezelfde ideeën alleen maar obstakels te zien. Als ik dat had gedaan was ik nooit een paar keer over de wereld gefietst.
Dus ik zou zeggen: kom maar op met die band. Fiets er wel mee naar India.
En eerlijk is eerlijk, ziet er inderdaad retecool uit
ook nog wel iets eerder:Georg schreef:Is een vinding die in voor militair gebruik al bekend was:
[url]http://news.cnet.com/8301-13639_3-10098240-42.html/url]