Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsfanaten Enquête! - Forum Wereldfietser

Fietsfanaten Enquête!

Beste fietsliefhebbers!
Wij zijn bezig met een afstudeeronderzoek voor onze opleiding commerciële economie. Hiervoor hebben wij uw hulp hard nodig. Wij willen u daarom om twee minuten van uw tijd vragen om onze enquête in te vullen. Om u een idee te geven waar deze over gaat, wij doen een onderzoek naar het gebruik van communicatiemiddelen in de fietsenbranche.
Wij stellen uw mening zeer op prijs, daarom stellen wij ook twee fietsverrassingspakketten beschikbaar t.w.v. 89.95.

Enquête: http://svy.mk/P7fwqH

Alvast bedankt!
Casper en Rob
Feedback is van harte welkom! Veel succes met het invullen.
Bedankt voor het invullen en we hopen dat er nog velen volgen!

U kunt ook een kijkje nemen op onze facebookpagina:
www.facebook.com/HelpOnsAanEenDiploma
Wat vindt u er van als fietsliefhebbers?
Lastig in te vullen omdat mijn werkelijkheid blijkbaar ingewikkeld is. Zo'n vraag als waar haal je je info vandaan: het antwoord hangt erg af van het product. Waar koop je je fiets: noch in een webwinkel noch in een fysieke winkel, tenzij je de werkplaats van mijn framebouwer m-gineering een fysieke winkel wilt noemen. Waar haal je je info vandaan? Voor de fiets vooral bij Sheldon Brown en de leesvoer pagina's van m-gineering. Bij andere moeilijke producten probeer je iets dergelijks te vinden. Soms in een goede winkel, maar voor fietsen geldt dat er niet veel goede winkels zijn. De hoge marges hebben veel kleine niet levensvatbare winkels met weinig kennis van zaken in leven gehouden. En de grote Nederlandse merken spelen daar op in, met een te duur assortiment van matige kwaliteit.
Wim
Wim schreef:Lastig in te vullen omdat mijn werkelijkheid blijkbaar ingewikkeld is. Zo'n vraag als waar haal je je info vandaan: het antwoord hangt erg af van het product. Waar koop je je fiets: noch in een webwinkel noch in een fysieke winkel, tenzij je de werkplaats van mijn framebouwer m-gineering een fysieke winkel wilt noemen. Waar haal je je info vandaan? Voor de fiets vooral bij Sheldon Brown en de leesvoer pagina's van m-gineering. Bij andere moeilijke producten probeer je iets dergelijks te vinden. Soms in een goede winkel, maar voor fietsen geldt dat er niet veel goede winkels zijn. De hoge marges hebben veel kleine niet levensvatbare winkels met weinig kennis van zaken in leven gehouden. En de grote Nederlandse merken spelen daar op in, met een te duur assortiment van matige kwaliteit.
Wim
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze uitgebreide feedback. Wij gaan hier zeker naar kijken. Ook bedankt voor het invullen van de enquête.
We zijn goed onderweg. Wij zouden jullie willen vragen alleen de enquête in te vullen en misschien zouden jullie deze link door willen sturen?

http://svy.mk/P7fwqH

Zou ons echt enorm helpen!

Alvast heel erg bedankt!

Casper en Rob
caasperbosman schreef:misschien zouden jullie deze link door willen sturen?
Misschien deze link maar doorsturen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Bumpen 8)
Ingevuld,

Ik mis bij de kanalen die gebruikt worden ter oriëntatie de brochures en magazines. Verder een nette enquete.
Jordy schreef:Ingevuld,

Ik mis bij de kanalen die gebruikt worden ter oriëntatie de brochures en magazines. Verder een nette enquete.
Vriendelijk bedankt! Ok ja daar zouden we inderdaad nog naar kunnen kijken. Bedankt voor de tip.
Hi Casper en Rob,
Ik heb de enquete nog niet bekeken. Maar in ieder geval een compliment dat jullie meteen wat van jullie laten horen als iemand reageert.
Er zijn hier ook enqueteurs die het gewoon even op het forum zetten en nooit meer iets van zich laten horen. Vandaar mijn reactie.
Behalve de enquetes zijn de ontmoetingen in real life minstens net zo belangrijk. Kwantitatief en kwalitatief onderzoek dus.
Groeten en succes,
Rutger
afgestudeerd HEAO'er CE, maar tegenwoordig professioneel wereldfietser
Rutger schreef:Hi Casper en Rob,
Ik heb de enquete nog niet bekeken. Maar in ieder geval een compliment dat jullie meteen wat van jullie laten horen als iemand reageert.
Er zijn hier ook enqueteurs die het gewoon even op het forum zetten en nooit meer iets van zich laten horen. Vandaar mijn reactie.
Behalve de enquetes zijn de ontmoetingen in real life minstens net zo belangrijk. Kwantitatief en kwalitatief onderzoek dus.
Groeten en succes,
Rutger
Leuk te horen! We gaan zeker nog de straat op, maar heb jij misschien verder nog wat tips? We horen ook graag wat je van de enquête vindt.

Rob
Ingevuld!
Veel succes met jullie onderzoek. :D
sverhoef schreef:Ingevuld!
Veel succes met jullie onderzoek. :D
Bedankt! Vroeg me af of jullie misschien wat feedback hadden allemaal? Las bij de andere enquête namelijk een hoop negatieve punten.
caasperbosman schreef:
Rutger schreef:Hi Casper en Rob,
Groeten en succes,
Rutger
Leuk te horen! We gaan zeker nog de straat op, maar heb jij misschien verder nog wat tips? We horen ook graag wat je van de enquête vindt.

Rob
Een tip: fiets een keer mee met de Wereldfietser of ga naar een bijeenkomst. Zie de agenda.
Gelukkig eens een zinvolle enquête lijkt me.
Enquete had uitgebreid mogen worden met informatie verzamelen op de beurs. Nu heb ik globaal aangegeven dat ik grotendeels mijn informatie over fietsen bij de grote fietsbeurzen haal. Daar let ik ook op de actieprijzen, nieuwe of gewijzigde fietsproducten/hulpmiddelen, trends etc. en maak ik desnoods ff een paar proefritjes met verschillende fietsen. En op de beurs kan je ideeen opdoen, wat voor mij het begin is van het opzetten van de communicatiekanaal naar fietsproducten/fietsen.
the-lonely-push-biker schreef:Enquete had uitgebreid mogen worden met informatie verzamelen op de beurs. Nu heb ik globaal aangegeven dat ik grotendeels mijn informatie over fietsen bij de grote fietsbeurzen haal. Daar let ik ook op de actieprijzen, nieuwe of gewijzigde fietsproducten/hulpmiddelen, trends etc. en maak ik desnoods ff een paar proefritjes met verschillende fietsen. En op de beurs kan je ideeen opdoen, wat voor mij het begin is van het opzetten van de communicatiekanaal naar fietsproducten/fietsen.
Die optie hadden wij inderdaad nog niet overwogen. Als die vaker voor komt bij de evaluatie voegen wij deze zeker toe. Bedankt!
Ook ingevuld. Lijkt zowaar een enquete "van-fietsers-voor-fietsers". Netjes. Wanneer kan ik mijn verrassingspakket in ontvangst nemen :lol: ?
Travelmaster schreef:Ook ingevuld. Lijkt zowaar een enquete "van-fietsers-voor-fietsers". Netjes. Wanneer kan ik mijn verrassingspakket in ontvangst nemen :lol: ?
Haha we gaan voor je duimen! :P