Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsbeurzen - Forum Wereldfietser

Fietsbeurzen

In verband met orientatie op een nieuwe trekking fiets voor woon/werk verkeer wil ik graag een keer een fietsbeurs bezoeken.

Nu heeft net vorige week Bikmotion plaatsgevonden in Utrecht. Vanwege een dienstreis kon ik daar niet naar toe. Nu kan ik wachten tot de volgende beurs, maar dat zal nog wel even duren (2013??).

Zijn er nog andere goede, voor dit doel geschikte fietsbeurzen in NL? Via google kom ik er namelijk niet zo goed uit. :(

Alvast bedankt!
Joep M schreef:In verband met orientatie op een nieuwe trekking fiets voor woon/werk verkeer wil ik graag een keer een fietsbeurs bezoeken.

Nu heeft net vorige week Bikmotion plaatsgevonden in Utrecht. Vanwege een dienstreis kon ik daar niet naar toe. Nu kan ik wachten tot de volgende beurs, maar dat zal nog wel even duren (2013??).

Zijn er nog andere goede, voor dit doel geschikte fietsbeurzen in NL? Via google kom ik er namelijk niet zo goed uit. :(

Alvast bedankt!
bikemotion is heel veel bling, de fiets en wandelbeurs (9,10 feb) is vooral vakantiefiets en veel activiteiten daarom heen.
Misschien heb je hier alvast wat aan: http://wiki.wereldfietser.nl/images/c/c ... kantie.pdf
Wim
Geen fietsbeurs maar met een beetje geluk wel veel verschillende merken fietsen: een rondje A'dam, Utrecht, Rotterdam of Groningen. Zie activiteiten.
Een prima gelegenheid om vanalles te bekijken en te vragen.
Succes, Loes.
Joep M schreef:In verband met orientatie op een nieuwe trekking fiets voor woon/werk verkeer wil ik graag een keer een fietsbeurs bezoeken.

Alvast bedankt!
Er zijn de komende maanden geen fietsbeurzen.
Ik weet niet waar je woont (toch handig om je woonplaats in te vullen), maar je kunt ook kijken bij een aantal betere fietsenzaken: Kijk bijvoorbeeld op de sites van Santos of idworx naar hun dealers in jouw omgeving. Ga nooit op de informatie van slechts een fietsenzaak af. Helaas willen veel dealers snel fietsen verkopen en ze hebben al een fiets voor jou gepakt, terwijl je nog niet eens volledig hebt uitgelegd wat je van een fiets verwacht. Laat altijd eerst jouw maten opmeten. Staat een fietsenverkoper raar te kijken bij deze vraag, loop onmiddellijk de zaak uit naar de volgende fietsenzaak.