Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Valt nog best mee wat dat carbon kan hebben... - Forum Wereldfietser

Valt nog best mee wat dat carbon kan hebben...

https://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYa ... g-logo-xit :)

Nu nog met voor- en achtertassen!

Carl
Haha! Supervet, wat een skills!
Hij is wel heeel erg handig met die fiets. Stukje over de klimrekken...ppffff. Hij heeft wel z'n banden wat leeg laten lopen :D
Inderdaad een prachtig filmpje, Het nadeel van carbon is alleen dat het niet zo goed tegen vallen kan en onderweg bijvoorbeeld niet te lassen valt.
Jordy schreef:Inderdaad een prachtig filmpje, Het nadeel van carbon is alleen dat het niet zo goed tegen vallen kan en onderweg bijvoorbeeld niet te lassen valt.
Je moet gewoon niet vallen, dat maakt het filpje wel duidelijk! :lol: 8) :shock: :wink:
Leon schreef:
Jordy schreef:Inderdaad een prachtig filmpje, Het nadeel van carbon is alleen dat het niet zo goed tegen vallen kan en onderweg bijvoorbeeld niet te lassen valt.
Je moet gewoon niet vallen, dat maakt het filpje wel duidelijk! :lol: 8) :shock: :wink:
ik wacht nog even op de 'the making off...."


:D
Wow die skils van die gast!
Vet filmpje!

Maar is het bij één fiets gebleven? In de Dukes of Hazzard werd per aflevering vaak meer dan één Dodge Charger gebruikt :wink:
Ja, hoeveel fietsen en voortanden het maken van dit filmpje gekost heeft, weet ik ook niet... Ik kwam het ergens tegen op het wereldwijde web en dacht: 'Leuk voor de materiaaldiscussies!' :wink:

Carl