Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bedrading verrichting Koga signature - Forum Wereldfietser

Bedrading verrichting Koga signature

Weet iemand hoe de bedrading loopt vanaf de naafdynamo naar de koplamp bij een koga signature?

Bij mij heeft de fietsenmaker dit gedaan met tyraps langs de binnenkant van mijn voorvork, maar dit ziet er zo goedkoop uit. Ik kan me niet voorstellen dat koga dit standaard ook zo doet.....
zzznick schreef:Weet iemand hoe de bedrading loopt vanaf de naafdynamo naar de koplamp bij een koga signature?

Bij mij heeft de fietsenmaker dit gedaan met tyraps langs de binnenkant van mijn voorvork, maar dit ziet er zo goedkoop uit. Ik kan me niet voorstellen dat koga dit standaard ook zo doet.....
Bij mij via 3 kleine aangelaste nokjes op de zijkant van de vork waar een soort buitenkabel doorloopt. Door die buitenkabel loopt dan de dunnere stroomkabel.
Hier staat ook een Signature op het werk en daar ziet het er ook zo "goedkoop uit". Kun je wel meteen zien of het draadje stuk is :?
Je kan proberen om het binnendoor te laten lopen, dan moet er wel een mogelijkheid in je voorvork voor zijn. Volgens mij worden alles gewoon in de fabriek gemonteerd, en is het enige wat de LBS nog moet doen is het stuur en zadel goedzetten.
Hmmm... die nokjes zitten er bij mij niet op.
Wel zitten er 3 boutjes aan de binnenkant van de voorvork waar misschien iets in kan?
Pman schreef:"goedkoop uit".
Zo dus, 'n redelijk fraaie oplossing :wink:
Afbeelding
Ik heb het voorwiel en het spatbord er al af gehad om zo te proberen een draadje voor de voorvork te krijgen. Maar dit is mij niet gelukt :(
Afbeelding

Dit is die van mij, maar die busjes zitten er dus niet op.
zzznick schreef: Dit is die van mij, maar die busjes zitten er dus niet op.
Jammer, wegbezuinigd dus :wink:
@Zznick:ziet er toch prima uit zo.
Je kan zelf een nokje monteren op de schroefjes natuurlijk.

Kon even zo snel geen betere vinden dan dit

Afbeelding
[quote="zzznick"
Dit is die van mij, maar die busjes zitten er dus niet op.[/quote]

Die €1000,- die je door hun fout te weinig hebt betaald moet toch ergens teruggevonden worden. :wink: Betekend dit nu dat alle Koga's zonder geleverd gaan worden?
Pman schreef: Betekend dit nu dat alle Koga's zonder geleverd gaan worden?
Collectie 2013
Bij de Randonneur zitten ze wel en bij de Worldtraveller ook, bij de Signature niet.
Goed kijken bij rose die hebben daar dingen voor.
Bij de schakel systemen kabel acc. Oid
Ik heb volgens mij goed gezocht op Rose, maar ik kan ze niet vinden.
Da's meer voor de dikte van een remleiding denk ik... Daar zal zo'n verlichtingsdraad wat losjes inliggen.
Dan zit je weer met tie rips, dan schiet ik er niets mee op.
Vond dat klemmetje van M276 wel wat aangezien ik die schroefjes ook heb aan de binnenkant van mijn voorvork.
En dan het draadje van de lamp door een buisje laten lopen...
@zzznick

De bevestiging van de bedrading kan inderdaad anders. Tie wraps zijn denk ik net zo goed. Zie hoe de bedrading bij mij bevestigd zit (niet zelf gedaan, maar door koga)

Is er door de dealer iets aangepast ? Oplader opgebouwd ?

Afbeelding