Nee: schijfremmen en verende vork. De rest is evenmin geweldig. Lees dit eens: http://wiki.wereldfietser.nl/images/c/c ... kantie.pdf
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Kwestie van geduld hebben, ik heb even gezocht maar kan op het moment weinig interessante fietsen vinden.legnumfan schreef:ik heb al heel wat door gelezen en iedereen zweert bij koga's. Nu verwacht mijn zoon, dat papa wel even zijn knip open stelt voor een echte vakantiefiets: koga worldtraveller of iets dergelijks. Nou nee dus. Inderdaad deze fiets heeft alles wat ook mijn hartje begeerd nmaar alleen het prijs kaartje niet.
Nu zie ik wel veel koga's voor een schappelijke prijs op mp staan maar dit lijken me toch vaak meer stadsfietsen en geen vakantiefiets.
Misschien moet ik de vraag anders stellen: Weet iemand een betaalbaar alternatief voor een koga miyata worldtraveller?
Richtprijs 600euro-800euro
+1dvdc15 schreef:Niet de meest voor de hand liggende oplossing kenben...
Dat is niet erg realistisch want er zijn er in Nederland niet veel van verkocht en de eigenaren zijn er erg tevreden mee.aapje99 schreef:Als je naar mijn eigen ervaring zou vragen, zou ik een VSF T400 adviseren. Ik heb deze voor mijn 21e verjaardag gekregen voor mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. Die van mij lag wel boven de prijsklasse van 800€, maar wellicht kun je ergens een tweede hand krijgen.
hahaha eens. ben ook zeker niet van plan mijn fiets te verkopen voorlopig. zou niet weten waarom!Leon schreef:Dat is niet erg realistisch want er zijn er in Nederland niet veel van verkocht en de eigenaren zijn er erg tevreden mee.aapje99 schreef:Als je naar mijn eigen ervaring zou vragen, zou ik een VSF T400 adviseren. Ik heb deze voor mijn 21e verjaardag gekregen voor mijn fietstocht naar Santiago de Compostela. Die van mij lag wel boven de prijsklasse van 800€, maar wellicht kun je ergens een tweede hand krijgen.
Dat in vergelijking met de Koga's. Eigenaren zijn daar ook wel tevreden mee, maar ze willen weer iets nieuws, vaak electrisch.
De grote gevraagde maat maakt het wel lastiger. In de gemiddelde fietsenstalling kun je wel zien waarom, al kan ik in het Noorden van het land niet standaard over de menigte heenkijken.
Leon