Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Set tubus dragers, brooks b17, Son Edelux of Supernova lamp - Forum Wereldfietser

Set tubus dragers, brooks b17, Son Edelux of Supernova lamp

Ik ben nog op zoek naar een aantal onderdelen voor mijn fiets, misschien dat hier iemand toevallig 1 of meerdere van deze onderdelen heeft liggen.

Set tubus dragers, brooks b17, Son Edelux of Supernova koplamp.
Zznick, ik heb nog 2 achterdragers liggen, duidelijk gebruikt ondanks gebruik van beschermingsmaatregelen tegen schuren (zie andere discussie). De ene is een oude Cargo (nu echt classic) en de andere een iets minder oude Logo (nu ook classic) beide zwart met hier en daar zilver en oranje :x . Om er zeker van te zijn dat je de goede keuze maakt is het het handigst als je met de tassen langskomt om te kijken welke het beste past (niet alleen voor de tassen maar ook voor je hakken en de remmen. Over de prijs worden we het wel eens.

Stuur maar een PB

Peter
Ik heb ondertussen een tubus Ergo voordrager gekocht met standaard.
Alleen wou de verkoper deze alleen als set van 2 verkopen......

Dit betekend dat ik er 1 over heb, misschien dat iemand deze wil ruilen tegen 1 van de andere onderdelen die ik nog nodig heb.

(Hij is nieuw! komt van een koga Randonneur)
up
Brooks ga je vinden op marktplaats.
Son en super nova daarvan kan ik mij niet voorstellen dat iemand die op de plank als over heeft liggen.

My 2 cents
Ik zit al een tijdje te kijken op marktplaats, maar er worden haast geen goeie brooks b17 zadels aangeboden.

Van de edelux en supernova heb ik ook zo'n gevoel, maar kan het altijd proberen toch...

Ik heb trouwens al een tubus lowrider, dus ik zoek alleen nog een achter drager.
Ik heb nog een Brooks Flyer liggen (geveerd) ook interessant?
Je mag hem voor een lief prijsje hebben want ik gebruik sinds kort een Terry zadel.
Het ding is een beetje gebruikt maar goed onderhouden. (5-10k km)
ik ben ondertussen ook voorzien van een Brooks B17.

Nu alleen nog een achterdrager en een mooie koplamp. :D
UPje

Nog steeds op zoek naar een goeie koplamp en een Tubus logo achterdrager!
B+M IQ Senso plus is een prima koplamp met 40 lux; autom. schakelaar en standlicht. De Son edelux is wat beter afgewerkt en geeft zeker meer licht maar of je dat nou echt nodig hebt...