Additionally, paste this code immediately after the opening tag: boekje europaradweg R1 - Forum Wereldfietser

boekje europaradweg R1

ik wil de boekjes deel 1 en deel 2 van de europaradweg R1 van de hand doen,deze zijn nog in goede staat met dvd waar de tracks op staan,te gebruiken met de gps,deze tocht heb ik in 2011 volbracht,ik ruim ze op voor de prijs van 18,00€ voor de twee,exclusief verzending.
Welke boekjes van de R1 heb je? van Esterbauer of de blauwe van de fietsvakantie winkel?
het zijn 2 boekjes van de europaradweg R1,de auteur is ,Detlef Kaden,zeer goed beschreven wel in de duitse taal,deel 1 van Berlijn tot Klaipeda,en deel 2 van Klaipeda tot St.Petersburg,met mooie kaarten en foto's en routebeschrijving en kaarten,er zijn 2 dvd's bij te gebruiken en te downloaden als gpstrack,de boekjes bevatten een schat aan informatie,met bezienswaarigheden,plaatsen die de moeite waard zijn om te bezoeken,overnachtingsmogelijkheden,miniwoordenboek,ze zijn van de uitgave jaar 2010,we hebben de reis in 2011 volbracht en er zeer van genoten.
hier mag een slot op ,boekjes zijn verkocht