In een ander topic begon ik over bescherming van de Tubus dragers, icm Ortlieb Backroller Classics. Nu ik waarschijnlijk de dragers ga beschermen en rammelvrij wil maken met gewapende PVC slang van 10/16mm diameter, moet ik de clips eruit halen. Als ik dan toch bezig ben wil ik nog eens goed kijken naar de ophanging van de tassen aan de drager. Ik heb nu de haken zo ver mogelijk naar buiten staan, maar merk dat ik daarmee ook de ruimte voor mijn hak beperk.
Geeft het een merkbaar verschil in levensduur / ophanging als ik de haken dichter naar elkaar toe zet? Maakt dat uit voor de stabiliteit en gewichtsoverbrenging?
Jullie inschattende maken jullie overal foto's van... dus die zijn nu ook weer welkom:). Ik heb overigens een Tubus Cargo op een Travelmaster 2.6 Alu Special.
Geeft het een merkbaar verschil in levensduur / ophanging als ik de haken dichter naar elkaar toe zet? Maakt dat uit voor de stabiliteit en gewichtsoverbrenging?
Jullie inschattende maken jullie overal foto's van... dus die zijn nu ook weer welkom:). Ik heb overigens een Tubus Cargo op een Travelmaster 2.6 Alu Special.