Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar Blanes - Forum Wereldfietser

Naar Blanes

Ik ben as we speak in San Filiu de Guixols en ik probeer een manier te vinden om naar Blanes te fietsen. Gisteren hebben vriendelijke Spanjaarden mij over een soort mountainbike pad gestuurd waar ik simpelweg niet overheen kwam. Heeft iemand een tip? Kan ok over de autoweg richting Barcelona ofis er een kustroute? bij voorbaat dank!
Stephan den Boer schreef:Kan ok over de autoweg richting Barcelona ofis er een kustroute? bij voorbaat dank!
Dat wordt volgens mij de 682 nemen tot Lloret de Mar, daarna zijn er wat binnenwegen mogelijk.
Even voor Tossa de Mar heb je trouwens mooie uitzichten over zee :wink:
Bedankt voor de reactie. Ik denk inderdaad dat het de 692 wordt ja. :D
Stephan den Boer schreef:Bedankt voor de reactie. Ik denk inderdaad dat het de 692 wordt ja. :D

De kustweg is vrij rustig. Er zijn zoveel bochten, dat deze automobilisten afschrikken. Zij zijn veel sneller naar andere kustplaatsen om even van de kust af te gaan. Je moet wel klimmen.
als je de GI-682 bedoelt en niet de gi-692

Afbeelding
veel klimmen en dalen en rond LLoret en Blanes heel druk!
Je kan overwegen via santa Cristina en Santa Barbera te rijden.
Centrum van LLoret weg blijven maar dat wil iedereen 8)

Afbeelding
van Blanes naar Malgrat kan je via goede b-weg daar heb je een brug over de Rio Droogo (zo noemde wij het ding wegens nog nooit water in gezien) 8) zie kaartje rode lijn.

Bij Malgrat de Mar kan je switchen van gi-682 naar N-II of door het centrum van Malgrat naar de N-II tot aan Barcelona.

In Blanes is Camping Bella Terra een goede camping(druk in de weekeinden met Spanjolen maar dat vonden wij juist leuk!)

Toevallig veel gefietst daar :)
succes
Wimmert schreef:Bij Malgrat de Mar kan je switchen van gi-682 naar N-II of door het centrum van Malgrat naar de N-II tot aan Barcelona.
Vanuit Blanes kan je ook mooi de kusttrein nemen naar hartje Barcelona :wink:
Ook nog! Voor heel weinig incl. Jankende zigeuners ;)
Wimmert schreef:Ook nog! Voor heel weinig incl. Jankende zigeuners ;)
... en zakkenrollers 8)

Een gewaarschuwd mens ... :wink: