Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hallo, ik ben Jan - Forum Wereldfietser

Hallo, ik ben Jan

ik ben 21 jaar en ben sinds dit jaar besmet met het fietsvakantie-virus :)
Ik fiets zolang als ik me kan herinneren, vroeger altijd met m'n ouders in Nederland en later ook in landen als Frankrijk en Italië.

Dit jaar ben ik twee keer weggeweest met de fiets. In mei ben ik naar Basel gefietst en vorige maand ben ik in twee weken naar Split gefietst. Dit smaakte duidelijk naar meer, ik vond het steeds jammer toen het klaar was. M'n droom is dan ook om na het studeren naar Australië te fietsen.

M'n fiets is een Giant escaper, die ik nu inmiddels al 9 jaar heb :)

Ik denk dat dit een heel bruikbaar forum is waar ik veel dingen kan leren :)

Groetjes, Jan
Jan, van harte welkom op dit forum.
Het is de juiste plek om informatie te vergaren en in contact te komen met andere enthousiastelingen. Als het virus je eenmaal te pakken heeft dan laat het je waarschijnlijk nooit meer los. Leuk dat je zo enthousiast bent over het fietsen. Laat je niet ontmoedigen door mensen in je omgeving die je van alles gaan afraden omdat het gevaarlijk, onverstandig etc. etc. zou zijn. Er zijn altijd zoveel redenen te bedenken om iets niet te doen, ook voor dingen die je wel zou moeten doen. Gebruik wel je gezond verstand en vergaar de juiste informatie, bijvoorbeeld op dit forum.

Veel plezier.