Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wil je meer lezen over fietsen in Spanje? - Forum Wereldfietser

Wil je meer lezen over fietsen in Spanje?

Hoi allemaal,

Voor iedereen die geinteresseerd is, dit is mijn weblog http://cyclingcindy.wordpress.com/

Op het moment ben ik in Marokko. Op mijn weblog zet ik regelmatig een bericht met foto's, en omdat ik achterloop met schrijven kun je nu lezen hoe Spanje me bevallen is.

Mijn plan is om richting Congo te fietsen (in zover veiligeheid dat toelaat).

Groetjes Cinderella
Wat ben jij goed bezig zeg!
Ik heb ooit met camper rondom iberia gereden.
Van het voorjaar, afhangkelijk hoe ik er dan voor sta, wil ik langs de kust ook die kant op.
Als i, jouw blog lees krijg ik nu al zin!

Veel plezier nog!
Hoi Cinderella,

Fantastisch om in je weblog te lezen. Ik ben verzot op Spanje en in het bijzonder op Extremadura en Andalucía.
Ik ben heel benieuwd hoe je Marokko ervaart en hoe het was om daar aan te komen vanuit Spanje.

Pas goed op jezelf en heel veel plezier.
Leuk, die reacties! Ik was zeer verrast door Extremadura, wat een prachtige, ontoeristische staat, en lekker warm ook.

Aankomen vanuit Spanje naar Marokko ging naadloos...

Groetjes Cinderella
Cinderella schreef:Leuk, die reacties! Ik was zeer verrast door Extremadura, wat een prachtige, ontoeristische staat, en lekker warm ook.

Aankomen vanuit Spanje naar Marokko ging naadloos...

Groetjes Cinderella
Inderdaad verdient Extramadura het om op de fiets ontdekt te worden. De kleuren van het landschap veranderen ieder jaargetij. De rijstvelden doen denken aan Azie, sommige dorpen aan Midden-Amerika. Aan karakteristieke steden en stadjes geen gebrek. Folkore en feesten zijn er in overvloed. Op en rond 15 mei is er overal het grote feest rond San Isidro, de patroonheilige van Extremadura: elders in Spanje spottend de boerenheilige genoemd, maar voor Extremadura is het een geuzennaam. Opmerkelijk genoeg is San Isidro ook de patroonheilige van de stad Madrid.
Helaas zijn de ooievaars nu allemaal uit Extremadura vertrokken, maar voor Kerstmis zijn ze al weer terug.