Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Euro voor euro wordt een Shimanogroep ouder dan een Sram groeprafael schreef:Nog kleine vraag over deze fiets, zijn de verzetten ook bruikbaar als je er met bagage soms de bergen in wilt trekken?
En zie juist dat er 2 versies van zijn , de versie voor nederland is uitgerust met sram apex en de versie duitsland met Shimano 105 groep. Is dit veel verschil? en welke zou de beste zijn?
Dan moet je toch iets meer vertellen. Checklist: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =8&t=18057rafael schreef:Nog kleine vraag over deze fiets, zijn de verzetten ook bruikbaar als je er met bagage soms de bergen in wilt trekken?
Wat is redelijk? Eén persoon die ik ken is trots op maar liefst 30 km per dag; een ander baalt als hij moe is na 150 km.rafael schreef:Ik doel op de vsf .
Bagage die ik momenteel heb zit rond de 20 kg zonder eten maar ben dit nog steeds aan het afbouwen dus hoop tegen volgend jaar naar 18 kg te kunnen gaan.
Zelf weeg ik maar 70 kg en heb al redelijke fietservaring.
Alles kan, maar de HH fabrikanten zijn er wel in geslaagd dit zo moeilijk/duur mogelijk te maken.rafael schreef: Zou ik dit eventueel kunnen veranderen door andere verhoudingen of is dit niet mogelijk in deze set-up?
Deze vraag vooral omdat ik niet echt ervaring met groepen van koersfietsen , maar wel weet dat dit meestal mogelijk is .