Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsmiddag 9 oktober - Forum Wereldfietser

Wereldfietsmiddag 9 oktober

Na een zomer vol fietsavontuur kan je eindelijk je verhalen kwijt aan andere wereldfietsers. Een fietsexpeditie naar Luxemburg of een rondje om Ulan Bator, het geeft allemaal een goed gevoel. VRIJHEID en ONDERWEG ZIJN!

Fietsavonturen vertellen aan anderen? Dat kan allemaal op deze middag. Neem je fotoboeken of een laptop mee.
De dialezingen van deze middag gaan over fietsen in Zuidoost Azië en een spannende olympische tocht.
Voor de liefhebbers die een wereldmaaltijd willen eten: Na 17.00 uur wordt er een leuk restaurant in de binnenstad van Utrecht bezocht.

Datum: 9 oktober 2004
Openingstijden: 13.00 uur tot 17.00 uur
Het adres: Oudegracht 36 te Utrecht.
10 minuten lopen van af Utrecht C.S.

Op de Wereldfietsdag in Utrecht ook meer informatie over de komende Fietsvakantiebeurs. Deze keer niet in een afgelegen buitenwijk van een slaapdorp, maar in de Amsterdamse Rai. De organisatie ligt nu echt in handen van fietsers: wereldfietsers van het eerste uur. Geen waterarobics, of andere ongein. Je zwemkleding kun je thuislaten. Neem wel je fietservaringen mee. daar kunnen andere fietsers van profiteren. je kunt ook veel informatie opdoen. De Fietsvakantiebeurs, nu een beurs voor fietsers, georganiseerd door fietsers. Het spreekt voor zich dat wereldfietsers ruime aandacht krijgen op deze vernieuwde beurs. Heb je ideeen? Kom op 9 januari naar Utrecht en bespreek het met Theo Jorna of Bert Sitters.

Ha Bert

9 januari duurt nog erg lang :wink: Kunnen ze niet beter 9 oktober langs komen. Fietsverhalen, dialezingen, maar dus ook meteen ideeen spuien voor een nieuwe beurs. We kunnen wel wat ideeen gebruiken. En gezelligheid kent geen tijd.
Joehoe volgende week al. Wat zullen we dit keer gaan eten 's avonds?
Gudy

Inderdaag Gudy, het is 9 oktober!!!!!!!!!!
Ja, het eten na afloop. Er zijn mensen die zich zwaar storen aan het gedrag van de baas van de Pizzeria Il Grotto. Ik heb daar niet zo'n last en moet altijd lachen om die bazige knakker. Hij zou zo een type kunnen zijn in een film van Fellini. De wijze waarop hij het allemaal organiseert. Uiteindelijk komt het toch goed. Ik heb in het buitenland wel heel wat lastigere situaties meegemaakt om in een restaurant aan eten te komen.
Voordeel is dat zijn vreetschuur pal naast de Kargadoor is en de prijzen vallen mee. Ja en hoe reageert men elders als ineens zo'n ongeregeld zooitje van 40 wereldfietsers komt binnenvallen, met elk weer een chaotisch bestelgedrag?

Ha die Bert,

Een aantal jaren terug zijn we bij de winkel van sinkel tapas wezen eten.
We werden daar in zo'n ondergronds, gewelfd gebeuren gestopt, maar konden behoorlijk lang blijven zitten.
Op 9 oktober gaan Gudy en ik behoorlijk vroeg naar Utrecht, onder andere
om met lastige restaurant uitbaters te onderhandelen.
Mocht het één en ander geen resultaat hebben, dan bezoeken de volhouders maar een cafe zoals vorig jaar.
Soms worden daar de mooiste ideeen geboren.

Groeten, John.

Wij in die Winkel van Sinkel inderdaad twee keer tapas wezen eten. Bepaald niet goedkoop, was klacht een van diverse wereldfietsers! Maar de eerste was de hoeveelheid eten ruim voldoende. De tweede keer was het wat magertjes voor de hoeveelheid aan Euro's. Klacht nummer twee dus!Volgens de Winkel van Sinkel was er de eerste keer een fout gemaakt en hadden we meer gekregen dan de bedoeling was.
Het is zaterdagavond. Altijd lastig voor een groep om een passende plek te vinden. Ik vind die pizzaboer naast de Kargadoor eigenlijk zo gek nog niet. Wie neemt een video mee om beelden van de baas vast te leggen? Daarna kunnen we altijd nog naar de kroeg, tot zeker 's morgens vroeg. Lekker brainstormen over de komende Fietsvakantiebeurs en natuurlijk over fietsen!

Hoi Kargadoor-organisatoren,
Ik heb even wat info ingewonnen en die kwam met de volgende restaurantsuggesties:
"* Casa Sanchez aan de Springweg. Spaans restaurent met authentiek Spaanse (TL) verlichting.
*Saigon aan de Voorstraat. Oosters restaurant.
Beide op loopafstand van Kargadoor & CS. Met name Saigon ook rustig en netjes.
Uiteraard wel zsm reserveren. Beide niet te duur, goedkoper dan de pizzeria's aan de grachten."
Zijn dat misschien alternatieven? (kan zelf niet ff checken)
Groetjes,
Leon

Deze site kun je ook zoekwerk laten doen:
http://www.iens.nl/zoekEenRestaurant/?c=Utrecht
Er is alleen geen keuzeoptie: Groep wereldfietsers, veel & lekker eten voor weinig geld, reserveren niet nodig.

A.s. zaterdag ga ik proberen wat restaurants te bevragen.
Hopelijk zijn ze op zaterdag ochtend open, misschien wordt de keuken geschropt.

Groeten, John.

John en Gudy,

het is beter om ruim vóór zaterdag te bellen.
Een groep van 20-40 man is voor sommige restaurants erg veel.
Onze befamde pizzeria wil liever ruim van tevoren weten hoeveel man er komt; anders is er geen plek en moeten we allemaal naarde McD; geen wereldfietsvoer daar!

Succes,
Freek

ps persoonlijk heb ik niets tegen de pizzeria; wat Bert al zegt: het is altijd wel grappig; de pizza's zijn lekker en niet al te prijzig.

Leuk idee voor de Poll:
Wie gaat zaterdag mee naar Pizzeria van de bazige baas naast de Kargadoor?
O Nee, ik erger me groen en geel aan die vent en het duurt me te lang.
O Ja, ik amuseer me kostelijk om die knakker en wacht wel op m'n pizza.
O Ik weet het niet.

We kijken wat we kunnen doen. Pizza is wel oke. En inderdaad Bert het kan zo uit een film van Fellini komen. Toepasselijke sfeer. Ik neem mijn fotocamera mee.

De kroeg daarna vind ik ook een leuk plan, maar dan moeten wij wel weten waar? We zijn namelijk met de auto omdat we veel spullen mee moeten nemen.
Ergens in Utrecht of in Amsterdam? :wink:

0 ik wil wel mee naar de kroeg maakt niet uit waar het is.
0 ik wil mee naar de kroeg als het in Utrecht is
0 Nee, ik heb dan al genoeg gedronken

Groetjes Bert en tot morgen
Nog bedankt voor je uitgebreide info over de workshop! Klasse

We kunnen ook in Delft naar de kroeg gaan! 8)

Voor iedereen die de Kargadoor nog niet weet te vinden:
http://www.kargadoor.nl/Bereikbaarheid.htm
Tot zaterdag.

Groetjes
Gudy

Komen Bernadette en Evert van veldhuizen ook?

Hallo activteiten fans!

Sinds vandaag staat er een foto impressie op de site.
De foto's zijn genomen in de kargadoor, pizzeria La grotta en een Utrechts café.

John.