door
tjolder » wo 28 nov, 2012 15:44
getting excited!! Nog n goeie week en ik vertrek ook naar daar!! Mendoza-Ushaia, van N naar Z dus, verder fietsen waar ik vorige keer gestopt ben. Dien Abra del Acay ben ik al eens overgefietst dus, echt prachtig!! Een van de mooiste stukken, we moesten inderdaad geregeld de fiets door het water sleuren wegens weggespoelde stukken weg. 'k Was blij dat ik dat stukje niet alleen onderweg was.
Nog n paar vraagjes:
Ik land in Buenos Aires en wil dan een nachtbus nemen naar Mendoza. Iemand aanraders (of vooral afraders) qua busmaatschappij etc..?? 'k Zou die best op voorhand reserveren zeker als ik zeker wil zijn dat ik gelijk kan doorreizen?
Iemand een onvergetelijk hotel gevonden in Buenos Aires (Wil graag door het hotel opgepikt worden in de luchthaven als ik daar 's avonds laat mijn mijn velo toe kom enzo..)
En tenslotte: tips ivm simpelste (budgetvriendelijke) manier op van ushaïa, met een fiets, weer in Buenos Aires te komen? (Evengoed fiets ik wel nog een stuk terug naar boven, maar kan maar al eens vragen)
ciao ciao!! tot onderweg..