Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zitstoel - Forum Wereldfietser

zitstoel

Ik kwam gisteren thuis van een paar dagen fietsen. Ik merkte dat ik veel last had tijdens het zitten. Heb met judo mijn schouder geblesseerd en heb chronisch rugpijn.

Mijn vraag is: wie heeft er ervaring met goede stoelen die ook makkelijk zijn mee te nemen. Ik had wel wat gezien op het net, maar die kosten 90 euro. Beetje duur.

Mario
Ken je de Lafuma stoeltjes? Kan zo snel geen foto vinden, maar ze zijn groen, licht gewicht 0.65 kilo met een brede rugleuning.

Ze worden niet meer gemaakt maar ik heb er twee te koop. :wink:
edit : Mario er is nu nog maar een stoeltje over. De ander is al verkocht.
Het beste is eens naar een WF-weekend te komen. Veel deelnemers hebben een stoeltje en je mag ze vast allemaal even proberen. Er zijn veel verschillende stoeltje en veel verschillende meningen.
Leon
Ik ben in het bezit van een Helinox stoeltje, deze is idd 90 euro.
Maar ik kan hem iedereen aanraden, geeft erg goede steun onder in de rug.

Als je last van je rug hebt, zou ik juist op een goed stoeltje niet bezuinigen.
Bij de bever sport kun je hem uit proberen.....

De service van helinox is ook erg goed, ik heb het stoeltje een beetje mishandeld, waardoor hij verbogen was. Maar Helinox heeft hem kosteloos gerepareerd
supermario schreef:[...]Mijn vraag is: wie heeft er ervaring met goede stoelen die ook makkelijk zijn mee te nemen. Ik had wel wat gezien op het net, maar die kosten 90 euro. Beetje duur.Mario
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 36&t=17807
Ik wilde je bijna een Stressless aanbevelen, tot dat ik las dat je 'm mee wilt nemen... :D Maar relaxed is het wel... ;)