Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: splinter nieuwe Bob Yak Fietskar, nooit gebruikt!! - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: splinter nieuwe Bob Yak Fietskar, nooit gebruikt!!

Ik heb hier nog nooit gereden, en heb hem impulsief gekocht. Vandaar dat ik hem nu weg doe want ik weet toch zeker dat ik hem nooit ga gebruiken.

Hij was besteld op 20-08-2012 en had hem aantal dagen later in huis, dus hij is echt splinternieuw nog.

Deze is bedoeld voor de 28 inch fietsen, alles volledig compleet.

Bedrag: 230 euro, dit i.v.m. ik hem heb gekocht voor 300 en deze echt bijna nieuw is.
Krijg ik bij jou, net als in de winkel, garantie?
Nee, bij mij krijg je geen garantie. Maar ik zie hier ook een typfout en ik denk dat jou vraag daarover ging, over het bedrag??

Het bedrag moet zijn: 230 euro.

Ik wil hem ook niet voor (bijna) de nieuwprijs verkopen.

Sorry, beetje heel snel typen en dan let ik er niet op, foutje..... :oops:
Patrickaap schreef:Nee, bij mij krijg je geen garantie. Maar ik zie hier ook een typfout en ik denk dat jou vraag daarover ging, over het bedrag??

En misschien kun je die garantie, door middel van de originele bon, ook wel meegeven...?
Travelmaster schreef:
Patrickaap schreef:Nee, bij mij krijg je geen garantie. Maar ik zie hier ook een typfout en ik denk dat jou vraag daarover ging, over het bedrag??

En misschien kun je die garantie, door middel van de originele bon, ook wel meegeven...?
Ja, dat kan zeker. Gezien ik hem net pas gekocht heb, moet dat mogelijk zijn. Over het algemeen staat garantie toch nooit op naam?? Dus garantie is toch altijd overdraagbaar aan andere zolang het product maar klopt toch?? Daar heb ik me namelijk nog nooit in verdiept....

Als dat zo is, ja dan zit er wel garantie op, maar niet door mij, maar door waar ik het product toen heb gekocht.
Patrickaap schreef:
Travelmaster schreef:

Ja, dat kan zeker. Gezien ik hem net pas gekocht heb, moet dat mogelijk zijn. Over het algemeen staat garantie toch nooit op naam?? Dus garantie is toch altijd overdraagbaar aan andere zolang het product maar klopt toch?? Daar heb ik me namelijk nog nooit in verdiept....

Als dat zo is, ja dan zit er wel garantie op, maar niet door mij, maar door waar ik het product toen heb gekocht.
Dat bedoel ik maar.

Ging idd over het bedrag. En ik ben geeneens geïnteresseerd :oops:
Patrickaap schreef:Dus garantie is toch altijd overdraagbaar aan andere zolang het product maar klopt toch?? Daar heb ik me namelijk nog nooit in verdiept....
Met een bedrag als een Bob yak zal wel meevallen, maar voordat je haastig eens een mooie fiets bestelt moet je je er toch eens in verdiepen.
Internetaankopen kun je overigens nog een aantal dagen terugsturen. Maar dan moeten ze niet uitgepakt zijn.
Succes,
Leon
Ik bied 125€
130 ?
Wimmert schreef:130 ?
Nee, dit vind ik veelte weinig. Hij is nog zo goed als nieuw, dus 100 er boven op. Dan oké.
Nee dan koop ik liever een nieuwe!
enfin kijk maar.
Verder wil ik niet lullig doen hoor maar ik weet niet of zo voor de winter nou het beste verkoop moment is.
Succes!
230 euro lijk me al een realistische vraagprijs. Het is immers een gewild artikel van een goed merk. In het voorjaar raak je hem anders echt wel kwijt, hij wordt niet ouderwets.
Pas ook je eerste bericht aan.
Succes,
Leon
Leon schreef:230 euro lijk me al een realistische vraagprijs. Het is immers een gewild artikel van een goed merk. In het voorjaar raak je hem anders echt wel kwijt, hij wordt niet ouderwets.
Pas ook je eerste bericht aan.
Succes,
Leon
+1 De aanhouder wint! Ik heb een Burley Nomad verkocht van 3 jaar oud voor €225 !
Wat Leon zegt!
Maar mijn geld is op :(
ik wil hem voor 220 wel op komen halen.
Voor 269 een nieuwe met 2 jaar garantie!
http://hollandbikeshop.com/fietskarren/ ... t-fietstas
Ik zag net bij Hans struijk fietsen dat je de gele tas nu kan kopen voor
35 euro

Mario
Is deze kar nog steeds te koop?

gr. Marcel
Je hebt een PB. Groet, Mark