Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop; Trekking Bike - Forum Wereldfietser

Te Koop; Trekking Bike

Omdat de framemaat voor mij te groot is (51/53cm)
biedt ik mijn Trekkingbike aan met 21 shimano revoshift versnellingen.
5x op gefietst dus in nieuwstaat!
Doe een goed bod en hij is van jou!
Moet je wel meer informatie geven: merk, afmontage etc. 21 speed voor een vrijwel nieuwe fiets suggereert eigenlijk geen echte wereldfiets.
Wim
Zou niet weten waarom niet? ik zelf zou er op naar SdC gaan fietsen!
En daar voldoet ie prima voor!
Wim heeft gelijk. Zonder merk, bouwjaar en een gedetailleerde opbouwlijst zul je geen bod krijgen.
Met 21 versnellingen is niets mis, maar het aantal suggereert een simpel afgemonteerde fiets.
Merk : Multi purpose sports! Afbouwlijst? Waar heb je het over?
Marions schreef:Merk : Multi purpose sports! Afbouwlijst? Waar heb je het over?
Je wilde iets verkopen? :shock: Ik zou bij les 1 beginnen... maar die ga ik je niet uitleggen...
Kom op... als je een auto te koop aanbiedt geef je toch ook wat meer informatie? De liefhebbers hier weten graag wat ze kopen: merk, model, welke onderdelengroep, banden, kleur, misschien een fotootje? Dan verkoop je hem echt veel sneller hoor.

Succes :wink: !
Wim schreef:Moet je wel meer informatie geven: merk, afmontage etc. 21 speed voor een vrijwel nieuwe fiets suggereert eigenlijk geen echte wereldfiets.
Wim
Die fiets en de spullen erop hebben anders al een heleboel exotische oorden gezien. 7 speed Revoshift is Tourney. Het weegt wat meer, maar je hoeft geen slot mee te nemen :twisted:
Vast alle hoeken van de Chinese binnenlanden :D . Met afmontage bedoelen we welke onderdelen van welk merk. Om bij een achterderailleur te blijven, die heb je van Shimano voor een kleine 15 euro, en het tienvoudige. Het kwaliteitsverschil is er naar. Hetzelfde geldt voor cranks, naven, remmen etc. Zonder dat je zoiets vermeldt kan niemand besluiten of je fiets interessant is, of hoeveel hij mag kosten. Een vrijwel nieuwe fiets met 7 tandwielen achter suggereert een heel goedkope freewheel naaf en geen cassettenaaf (goede 7 speed cassette naven worden al heel lang niet meer gemaakt). Cassettenaven zijn wel heel veel degelijker. Multi Purpose Sports suggereert ook eerder een fiets van de gamma of de Liddl dan een echte vakantiefiets. Voor wat leesvoer: http://www.leonpoels.nl/fietsen/deeerst ... kantie.pdf
Wim
Hoe kan iemand inschatten wat een goed bod is, als er niets bekend is over de nieuwprijs en de onderdelen die op de fiets zitten?

Zelf met het merk is over deze fiets niet onmiddellijk iets terug te vinden.

Renaat
ruudvp schreef:fototje
Dat zeg ik!
Roedelboel ik wens je succes via Marktplaats, maar op dit forum zijn deze fietsen niet zo heel populair.
Leon
Je kunt ook naar SdC lopen, dan is iedere fiets te groot. Bij deze fiets horen goede wandelschoenen. :wink:
Eric op de Fiets schreef:Je kunt ook naar SdC lopen, dan is iedere fiets te groot. Bij deze fiets horen goede wandelschoenen. :wink:

Kom op mensen! Ze is nieuw hier en niet zo'n fietsfanaat als wij.
Help haar een beetje in plaats van het af te kraken.

Ruud verwees al naar een foto en Wim heeft al uitleg gegeven. Geef haar de kans om het aan te vullen. En als het niet interessant is, dan hoeft het nog niet afgekraakt te worden. Ze zetten we een verkeerd beeld van 'de wereldfietser' neer. We zijn allemaal als leek begonnen.
HansvanderVeeke schreef:Kom op mensen! Ze is nieuw hier en niet zo'n fietsfanaat als wij.
Zou ze het ook niet een beetje over haarzelf hebben afgeroepen, door op de eerste (zeker niet aanvallende reacties) zelf nogal kortaf te reageren?

En ook een leek moet toch al snel beseffen dat men er niet komt met: Te koop, auto, nieuwstaat, vierdeurs of Te huur, appartement met toilet.

Renaat
Revanho schreef:
HansvanderVeeke schreef:Kom op mensen! Ze is nieuw hier en niet zo'n fietsfanaat als wij.
Zou ze het ook niet een beetje over haarzelf hebben afgeroepen, door op de eerste (zeker niet aanvallende reacties) zelf nogal kortaf te reageren?

En ook een leek moet toch al snel beseffen dat men er niet komt met: Te koop, auto, nieuwstaat, vierdeurs of Te huur, appartement met toilet.

Renaat
Zou het misschien ook gewoon kunnen dat niet iedereen zo handig is met het plaatsen van een advertentie en/of het reageren op een forum? :roll:

Ik bedoel, als ik een msn-berichtje of een sms naar m'n vader stuur, antwoordt hij in korte berichtjes van een paar woorden. Geen volzinnen. Totaal anders dan wanneer ik met 'm praat...
Eric op de Fiets schreef:Je kunt ook naar SdC lopen
Geen idee wat sdc betekent. Gegoogeld. Sdc.com toch maar niet 8) :roll: :shock: :lol:
("Adult Swingers Personals for Lifestyle Swapping and Fetish Couples")
Santiago de Compostela. De kritiek komt voort uit het feit dat het aanbod wat misleidend gepresenteerd wordt: dit is geen erg geschikte fiets om zo'n tocht te maken.
Wim
Wim schreef:dit is geen erg geschikte fiets om zo'n tocht te maken.
Maar als je het haalt hebben je gebeden wel aan kracht gewonnen :D
m-gineering schreef:
Wim schreef:dit is geen erg geschikte fiets om zo'n tocht te maken.
Maar als je het haalt hebben je gebeden wel aan kracht gewonnen :D
En nog een voordeel: je hoeft het ding niet mee terug te nemen in het vliegtuig :wink: