Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Welk kaartleesvak heb je? Het beste is zo'n losse map te kopen die je op de stuurtas klikt. Daar paste het boekje bij mij wel in.zelfde schreef:Ik heb een ortliep stuurtas. Mijn boekje van onbegrensd fietsen zit niet prettig in het kaartleesvak. Mis een bevestiging aan de voorkant. Boekje is eigenlijk iets te groot. Heeft iemand hier een oplossing voor.
Van Paul weet ik dat hij veel op de fiets zit.Pman schreef:Ik heb me hier ook al vaker over verbaasd, het lijkt wel of de routemakers zelf niet fietsen, of dan geen stuurtas gebruiken. Zo'n beetje alle stuurtassen beschikken over een kaartenmap die bij de meeste dubbelgevouwen wordt en in geval van ortlieb zijn daarvoor zelfs drukknopen voorzien. Zelfs als je ze niet dubbelvouwt past het niet of slecht. Zelf zet ik het mes of de schaar in het boekje of ros in 1 keer de ringband los zodat ik zelf kan bepalen wat ik nodig heb. Een andere optie is de route op een kaart (waarvan de harde kaft thuis blijft) over te tekenen en in de steden op elke hoek van de straat het boekje er toch maar weer bij te pakken.
Misschien dat het ook aan de uitgever ligt, mogelijk dat Paul Benjaminse of 1 van zijn collega's hier antwoord op heeft.
Ik heb het als volgt gedaan:zelfde schreef:Ik heb een ortliep stuurtas. Mijn boekje van onbegrensd fietsen zit niet prettig in het kaartleesvak. Mis een bevestiging aan de voorkant. Boekje is eigenlijk iets te groot. Heeft iemand hier een oplossing voor.
In 2000 fietste ik van Bangkok naar Singapore via het routeboekje van Asian Way of life, de driver die me met een busje buiten Bangkok bracht vertelde dat hij de route met Mista Bert (wijlen eigenaar van Asian W.L) met dat zelfde busje in kaart had gebrachtDat kan ook grotendeels met de auto . af en toe een klein stukje fietsen met een kladje.
Ik heb voorbeelden ( in dit geval van een wandelroute in de Pyreneeën) waarbij de wandeltijd van een traject volgens de schrijver 1,5 uur is. Dat heeft 'ie keurig afgelezen van een bordje ter plaatse. Alleen de afkorting VTT (Velo Tout Terrain) was door deze meneer niet gezien of begrepen. Maar 1,5 uur mountainbiken is wel een minimaal uurtje of drie lopen. Als je er al 10 uur op hebt zitten wordt het lastig
Groet Remco