Additionally, paste this code immediately after the opening tag: coleman allesbrander en fietskilometerteller - Forum Wereldfietser

coleman allesbrander en fietskilometerteller

colemanallesbrander type 442 met tankfles en benzine ,gebruik deze niet meer en daarom te koop in goede staat.

fietskilometerteller merk ;blackburn atom sl 5.0;deze is nieuw en nog nooit gebruikt,prijs overeen te komen.
kilometerteller is verkocht,
blijft de colemanbrander nog steeds te koop met brandstoffles aan de prijs van 30,00€
Beste,
Hoe oud is de brander?
Werkt deze nog goed? Ik bedoel als er nog benzine inzit deze al na 5 a 6 maanden begint te vergommen met als gevolg dat het gehele kanaalwerk en sproeiers dicht gaat zitten.
Groeten,
hallo,
de brander is nu net 1 jaar oud en is enkel gebruikt op de reis naar st.petersburg,hij is een 5 tal keren gebruikt geweest,nu ligt hij hier maar en wordt niet meer gebruikt.
PB gestuurd
hallo,
de brander is er nog,ik woon in Belgie op de grens met nederland,nl. in Maaseik(be),mocht je interesse hebben dan wil ik je wel ergens tegemoetkomen,of bij mij thuis,zoals je verkiest,of geef je Email door dan kunnen we afspreken.
groeten
hier mag een slotje op ,alles is verkocht