door
Henrie » wo 15 aug, 2012 21:29
Fedor schreef:applemeisje schreef:Om mijn bovenbeen-, kuit-, en kniespieren wat beter te ontwikkelen fiets ik regelmatig de Brienenoordbrug over. Echter wil ik dit een aantal maal achter elkaar fietsen. Vinden jullie dit een goed idee?
Als je naar Enschede gaat (was toch de planning?) de Grebbeberg en de Veluwezoom (Posbank) meenemen. Ook een goede training
En dan richting Holten, via de Motieweg, door de diepe hel (Holterbergweg), naar Nijverdal. En van omrijden via Oldenzaal, via de Paasbergweg en de Alleeweg over de Tankenberg (jawel, met 89m hoogte het hoogste punt in Overijssel!
). Zijn allemaal leuke klimmetjes. Vooral de Motieweg afzien, als je niet kunt klimmen...
@Appelmeisje:
Het uitklikken moet je inderdaad niet vergeten, maar dat is een kwestie van wennen. Bij mijn SPD-SL-pedalen gaat het trouwens makkelijker dan bij mijn SPD-pedalen, maar dat kan komen doordat die laatste nieuwer zijn. En wellicht wat betere kwaliteit (XT vs. 105). Je hebt ze trouwens wel kaarsrecht laten monteren. Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar ik kan daar niet op fietsen. Zeker met m'n rechter voet niet. Die staat namelijk scheef
Nou ja, volgens mij is m'n knie scheef, maar daardoor staat de voet wat naar buiten. Dus het plaatje heb ik naar binnen gedraaid en zo ver mogelijk naar de binnenkant van de schoen geplaatst. Met de linker schoen is het wat minder extreem...