Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van dam tot dam clasic - Forum Wereldfietser

Van dam tot dam clasic

Zijn er nog mensen die hieraan mee doen?
http://www.damtotdamfietsclassic.nl

Ik ga mee doen aan de 65 km omdat ik niet hele dag van huis wil zijn.
Kost niet duur qua financieel ruil middel geld en het is wel leuk volgens mij :roll:
Wellicht leuk als er wat fietsers met ellegant zijtasje meedoen ipv snelle jongens op race fietsen in bluftex 8)
Vorig jaar de 145km gefietst, het is een leuke en mooie tocht. Dit jaar is mijn hele seizoen in duigen gevallen vanwege een knieblessure, maar intussen maak ik weer tochtjes op de stadsfiets, waaronder eind mei de eerste (±135km) lus van de Elfstedentocht en ik voel me nu voldoende hersteld dat het wel weer een beetje begint te jeuken.

Even afwachten hoe de fysiotherapeute erover denkt, maar mocht je een grote kale man op een transportfiets mee zien rijden, 23 september: grote kans dat ik dat ben.

.tsooJ
Lol ik zal om mij heen kijken of ik "die kale op een bakfiets" zie ;)
Ik zit ook nog in dubio wegens een blessure, maar ik zat te denken om mee te doen op een racefiets...heb twee jaar achter elkaar meegaan, maar had vorig jaar geen zin en teveel last van m'n knie.
Ik hou het op Van Berlagebrug tot Berlagebrug Classic. Kort geschreven: Rondje Amsterdam. Die wordt elke maand verreden. Minder massaal en gezelliger.

Piet.