Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gevraagd kleine stuurtas - Forum Wereldfietser

gevraagd kleine stuurtas

Ik was in het bezit van een Agu Quorum 520 KF maar vond deze te groot (10 liter) en te zwaar (ruim 900 gram).
Omdat het ding zijn toch zijn beste tijd gehad had heb ik hem ergens ver weg achtergelaten.

Ik ben nu op zoek naar een zo klein mogelijke stuurtas waar nog wel een kaartmap op zit of op gemaakt kan worden.

Ik denk aan een tas van zo'n 5 liter en met een gewicht van ongeveer 500 gram.

Heeft iemand nog iets liggen dat niet meer gebruikt wordt?

Groet, Joop
Ja, ik heb nog wel iets liggen dat nog niet gebruikt is. :wink:

Je kan eens kijken naar de Road1 van Vaude. Weliswaar niet waterdicht, maar wel klein met een kaartleeshoes. Wellicht dat iemand die nog heeft liggen.
Da's inderdaad een mooi tasje Eric. Had er al eens vluchtig naar gekeken en als ik geen gebruikt tasje kan vinden kan deze het misschien nog wel worden ook.
Maar ja, het blijft toch wel zo'n 50 a 55 euro. Nog even afwachten maar.

Joop
Iedere grote fietsenzaak heeft zeker diverse stuurtassen in hun assortiment. Ben gisteren nog bij fa. Poort in Winsum (Gr.) geweest, een fietsenzaak zo groot als een veilinghal (was die ook). Leuke tassen heeft men daar! Ter plekke bekijken is makkelijker dan via internet.
Kijk hier eens naar... Is net een beetje kleiner dan waar iedereen mee fietst en ook wat goedkoper.
Afbeelding

http://www.globetrotter.de/de/shop/deta ... 0307&hot=0