Vandaag zag ik deze tweedehands Koga Worldtraveller staan op marktplaats: klik hier naar link fiets. Het is er een met 26'' banden en de framehoogte klopt ook als het goed is. Aanstaande dinsdag wil ik de fiets bekijken in de fietszaak. Gezien de afstand erna toe, wil ik er goed voorbereid naar toe gaan.
Maar, ondanks het vele inlezen over het kiezen van een juiste tweedehands fiets zit ik toch nog met een paar vraagjes:
- Hoe kan ik bepalen of de prijs/kwaliteit verhouding juist is?
- Kan ik aan een fiets aflezen hoeveel km het nog mee kan gaan. En zo ja, waar kan ik dat aan zien.
- Zijn er bepaalde onderdelen van een Koga Worldtraveller die snel slijten?
- Heeft iemand nog andere tips bij het kopen van een dergelijke fiets?
Jullie zouden me enorm helpen bij het geven van een paar tips! Ik word er namelijk lichtelijk wanhopig van om een kwalitatief goede tweedehands fiets te vinden, maar budgettair zal ik wel moeten.
(Mijn toekomstige fiets gaat ongeveer 10.000 km afleggen in Centraal-Azië)
Maar, ondanks het vele inlezen over het kiezen van een juiste tweedehands fiets zit ik toch nog met een paar vraagjes:
- Hoe kan ik bepalen of de prijs/kwaliteit verhouding juist is?
- Kan ik aan een fiets aflezen hoeveel km het nog mee kan gaan. En zo ja, waar kan ik dat aan zien.
- Zijn er bepaalde onderdelen van een Koga Worldtraveller die snel slijten?
- Heeft iemand nog andere tips bij het kopen van een dergelijke fiets?
Jullie zouden me enorm helpen bij het geven van een paar tips! Ik word er namelijk lichtelijk wanhopig van om een kwalitatief goede tweedehands fiets te vinden, maar budgettair zal ik wel moeten.
(Mijn toekomstige fiets gaat ongeveer 10.000 km afleggen in Centraal-Azië)