Lees op het internet en ook hier op het forum dat het meenemen van een (benzine) brander in het vliegtuig wel eens voor problemen kan zorgen en ze deze uit je bagage verwijderen. Geloof dat je officieel zelfs alleen een brander in nieuwe verpakking mag meenemen.
Nu gaan mijn vriendin en ik volgende maand een kleine 4 weken naar Canada en willen we graag onze Whisperlite + benzinefles meenemen. We vliegen naar Toronto voor een bruiloft om vervolgens de trein richting Nova Scotia te nemen en uiteindelijk weer terug te vliegen vanaf Halifax. Zijn er mensen (buitenland trip van de WF in juni misschien) met recente ervaring over het meenemen van je brander?
Overigens zijn andere tips over fietsen op Nova Scotia ook meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes, Tim (en Melanie)
Nu gaan mijn vriendin en ik volgende maand een kleine 4 weken naar Canada en willen we graag onze Whisperlite + benzinefles meenemen. We vliegen naar Toronto voor een bruiloft om vervolgens de trein richting Nova Scotia te nemen en uiteindelijk weer terug te vliegen vanaf Halifax. Zijn er mensen (buitenland trip van de WF in juni misschien) met recente ervaring over het meenemen van je brander?
Overigens zijn andere tips over fietsen op Nova Scotia ook meer dan welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes, Tim (en Melanie)