Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tip: niet na de eerste poging al opgeven met googelen.Pedalero schreef:Heb ook een klein gaatje in een van mijn Ortlieb tassen, maar kan geen aanbieder in Nederland of (via internet) Duitsland vinden die de Ortlieb reparatiesetjes verkoopt. Iemand een tip?
Da's het verkeerde spul.rbregt schreef:Google vindt ook bike4travel
http://www.bike4travel.nl/product_info. ... ts_id=1455
Het valt me ook telkens op hoe verschrikkelijk onhandig of lui (ik denk vooral het tweede) veel mensen zijn als ze iets moeten opzoeken (via google, de zoekfuncties van een website, ...) op het www. Ze krijgen het liefst het antwoord netjes voorgeschoteld (wel handig natuurlijk), ook op vragen waar de antwoorden makkelijk te achterhalen te zijn mits een kleine inspanning.Leon schreef:Tip: niet na de eerste poging al opgeven met googelen.
Leon
Lijkt me een erg goede tip, en Seamgrip is ook erg duur omdat het maar één keer is te gebruiken, daarna hardt het in de tube onherroepelijk uit, hoe zorgvuldig je het ook zonder lucht probeert af te sluiten.Revanho schreef:Ik heb al reparaties uitgevoerd met de reparatieset van Ortlieb en heb ook ervaring met Seamgrip, toch gaat er naar mijn ervaring niets boven Tear-Aid: http://www.tear-aid.nl/
...
Een pakje Tear-Aid is wel redelijk prijzig (rond 20 euro), maar je kan er dan wel veel kleine gaatjes met herstellen.
Renaat
Dat valt wel mee hoor. Ik was vergeten te melden dat ik op zoek was naar het Classic-reparatiesetje. Ondanks de link naar Bike4Travel blijkt dat setje daar niet meer te worden verkocht. Ik meende te weten dat Outdorado (.com) een Amerikaanse winkel is. Bij Bever wordt het niet verkocht.Revanho schreef:Het valt me ook telkens op hoe verschrikkelijk onhandig of lui (ik denk vooral het tweede) veel mensen zijn als ze iets moeten opzoeken (via google, de zoekfuncties van een website, ...) op het www. Ze krijgen het liefst het antwoord netjes voorgeschoteld (wel handig natuurlijk), ook op vragen waar de antwoorden makkelijk te achterhalen te zijn mits een kleine inspanning.Leon schreef:Tip: niet na de eerste poging al opgeven met googelen.
Leon
Renaat
Het was meer een algemene opmerking naar aanleiding van wat Leon schreef, dan een opmerking over deze concrete situatie (want je had al aangegeven wel degelijk gezocht te hebben) of een oordeel over jouw zoekinspanningen.Pedalero schreef: Dat valt wel mee hoor.
...
Als je geen zin hebt om dingen voor anderen op te zoeken, moet je het niet doen. Zelf zoek ik trouwens vaak genoeg even dingen voor anderen op het forum op. In ieder geval bied ik bij deze mijn nederige excuses aan voor de overlast!