Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsgenoot gezocht voor avontuur + film in afrika 2012 - Forum Wereldfietser

fietsgenoot gezocht voor avontuur + film in afrika 2012

Beste Allemaal

Ik ben nieuw op deze site. Mijn naam is May 29 jaar levensgenieter en part time avonturier. Heb een aantal voor mij grotere fietstochten gemaakt ( tot 1,5 maand) vanaf 2002 in Mexico waar ik in aanraking kwam met reizen op de fiets.

Nu ben ik klaar voor een grotere tocht en deze wil ik graag combineren met mijn beroep als filmmaker.

Ik heb een paar thema's die me erg aanspreken permaculture- sustainable living, muziek, daily life, festivals en eetcultuur. Ik heb nog geen knoop door gehakt wat en welke thema's ik wil uitwerken.

Wat vast staat ik dat ik een lange fiets tocht wil maken en hierbij wil gaan filmen. Mijn grootste drive gaat uit naar afrika en dan waarschijnlijk via Marroko. De afgelopen jaren heb ik langere tijd in Oost afrika gewoont en gewerkt.

Ik zou het erg fijn vinden om deze reis met 1 of 2 reisgenoten te maken. Het liefst iemand die aansluit bij dit avontuur. BV iemand die creatief is, met geluid werkt en-of camera en-of cartoons maakt en-of kan presenteren-interveuwen en of goed contact maakt met mensen :) en daarnaast ook graag fietst.

Waarschijnlijk word het een combi van bv 1 maand fietsen 1 maand filmen (research+productie+opnemen) ik weet nog niet of het editen on the road gebeurt of door eventueel n 3e persoon.

:D het is best een specifieke oproep maar wie weet hangt er in de internet hemel wel iemand rond met een aansluitende droom.

voor eerder werk-avonturen zie:
http://mayworld.wordpress.com/

Als je hart sneller gaat kloppen of ken je iemand die ook bij deze missie zou kunnen passen hoor ik graag van je via dit forum

groet, May
Misschien zit ik dan nu op het verkeerde forum maar reisverhalen, tip trics etc zijn ook meer dan welkom om de spirit er in te houden.

Vind het zo leuk en motiverend om te zien dat zoveel mensen zo'n mooie avonturen beleven!

Ik ga iig mid September vertrekken en hoop op sommige delen van de route wat partners in crime te ontmoeten.