Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuid-India - december & januari 2012-3 - Forum Wereldfietser

Zuid-India - december & januari 2012-3

Hallo,

Deze winter (december en januari) plan ik een fietstochtje in Zuid-India met eventueel een uitstapje naar Sri Lanka. Er ligt niets vast, alles kan. Ik ben een 45-jarige redelijk ervaren wereldfietser. Ook was ik meermaals in India. Interesse om mee te fietsen onder het motto met twee is gezelliger? Geef me een seintje via e-mail of deze site.

Filip
Hoi Filip,

Het lijkt me geweldig om een fietstocht te maken door het zuiden van India.
Ik fiets redelijk veel en heb een goede conditie.
Een aantal jaren geleden 2 keer door Azië gereisd, maar met eigen fiets dat moest ooit nog eens gebeuren.
Misschien kunnen we het er eens over hebben.

Groet, Thea
Hoi Thea,

Leuk dat je interesse hebt voor een fietsreis in het Zuiden van India.
Ik stuurde je een uitgebreider privebericht.

Je kan mij steeds bereiken via e-mail.
Uitkijkend naar een reactie.

Groet,
Filip
fsbike@gmail.com
Ik fiets eind december begin januari in Zuid India met een organisatie. Ik denk er over om daarna van Goa naar Mumbai te fietsen, maar wil dit liever niet alleen doen.

Groeten Miranda
HAllo Miranda,

Ik ben wel geinteresseerd om daar te fietsen. Met welke organisatie ga je fietsen en hoe lang kan je ongeveer wegblijven.
Stuur maar mail naar mhkatwijk@hotmail.com
TOt horens,
S. Ramirez
Hoi Miranda,

Kan jij effe laten weten met welke organisatie jij in Zuid-India gaat fietsen? Is altijd interessant om de route te zien.

Ikzelf wil vanuit Chennai vertrekken en vooral in Tamil Nadu en Kerala fietsen. Als het enigszins mogelijk is zou ik graag ook een 3 a 4 weken naar Sri Lanka gaan. Dit is echter afhankelijk van hoe makkelijk je daar geraakt (ferry of goedkope vlucht met de fiets).

Dus het traject Goa - Mumbai ga ik niet fietsen...

Alle info is trouwens welkom.

Groetjes,
Filip
fsbike@gmail.com
verkeerd geplaatst, sorry!