Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vraag bryton 50 navigatie - Forum Wereldfietser

vraag bryton 50 navigatie

Wie kan mij helpen,ik heb een bryton 50 navigatie gekocht in de fietsvakantiewinkel in amsterdam ,maar deze kunnen mij niet zeggen of ondersteunen of ik de map europa op de bryton kan downloaden met chip
die er bijgeleverd is .Op de brytonsite wordt gevraagd om een 4 gb .De chip eigenschap van het device geeft aan 2 x 1.8gb .
Ik ken de Bryton niet (ben Garmin gebruiker), maar wat ik op internet zie is het een soort tegenhanger van een garmin Edge 705. Fietscomputer met gps.
Allereerst zou ik zeggen schakel je leverancier in, maar dat heb je al gedaan :(

De specificatie die ik vind geeft aan dat er 2 GB intern geheugen in zit en de mogelijkheid van een extra microsd-kaart. Jij geeft aan 2 x 1,8 GB. Dus kennelijk zit er al een extra microsd-kaartje in van 2 GB. Als ik het goed zie kun je via speciale Bryton-software extra routes e.d op je fietscomputer zetten, kennelijk ook extra osm-kaarten. Voor geheel Europa kan ik me voorstellen dat dit meer is dan 2 GB en geeft het programma dus aan dat je minstens 4 GB aan extra geheugen moet hebben. Simpele oplossing lijkt me: stop een microsd van minimaal 4 GB in je Bryton en zet daar de kaarten op.
(op dit forum kwam ik 63 pagina's aan discussie over dit apparaat tegen, wellicht heb je er wat aan.
Suc6
Gr.
Kees
Neem voor al je vragen op met info@rivosports.nl. Je wordt er goed en snel geholpen. Ik had wat problemen. Op een of andere manier liep het eerste apparaat de hele tijd vast. Via facebook aangegeven en ik kreeg gelijk een bericht van hun dat ik contact op moest nemen, binnen een enkele dagen had ik een nieuw en wel werkend apparaat.
En later had ik nog een vraag en kreeg ik ook snel antwoord.