Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie heeft er voor ons deel 2 cluny-barcelona Paul Benjaminse - Forum Wereldfietser

wie heeft er voor ons deel 2 cluny-barcelona Paul Benjaminse

Het boekje is uitverkocht en pas misschien half juli weer verkrijgbaar. Help wij willen al heel snel weg. Hebben geen GPS en willen graag het boekje van iemand kopen/lenen/kopieren. Graag in de buurt van Amsterdam of Den haag maar zo niet ook niet erg. We zijn redelijk wanhopig. :cry: Wie kan ons helpen. Groet jappe

Bedankt voor alle reacties en pb-en. Inmiddels is het gelukt en kunnen we op reis! Super!
Heb je al contact opgenomen met Paul Benjaminse? Kan mij voorstellen dat de auteur nog wel een exemplaar heeft liggen.
of kijk eens op de site van De Noorderzon,

http://www.denoorderzon.nl/productinfo. ... -barcelona
Hallo,

Ik heb nog een ongebruikt deel 2 liggen, het is wel een versie van Juni 2008. Ooit eens fout besteld maar ik wou het ooit nog wel eens fietsen.

Ik ben wel van Antwerpen. Je kan het hier ophalen op weg naar het Zuiden ofzo, of we spreken ergens af.

Peter
Bever verkoopt ze ook. Neem contact met hen op en zij kunnen precies zien in welk filiaal nog een boekje is. Dat kunnen zij dan laten overbrengen naar het filiaal bij jou in de buurt.
Fietsvakantiewinkel? Vakantiefietser? De Zwerver? Ik zou hen allemaal even bellen.

Succes,

Arno
Alles al afgebeld vandaar de wanhoop! Ook Benjaminse al benaderd nog niets gehoord.
ik heb je een pb gestuurd.
Atlas en Zanzibar hebben ze nog liggen (Wel in Gent)
Roeland
Ik heb uitgave 2001! Je mag hem lenen, Amersfoort, dus niet zo ver weg, maar ik wil hem wel terug. Leuke route trouwens.
Bedankt voor alle reacties en pb-en. We zijn geslaagd en kunnen op reis!