Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPSMap 62st - Forum Wereldfietser

GPSMap 62st

Wie kan mij helpen bij het zichtbaar maken van de gpx-files op een sd-kaartje in de gpsmap 62st. Ik heb de files geëxporteerd via BaseCamp, maar het sd-kaartje is alleen zichtbaar op de computer, maar niet op het apparaat zelf!
Ik heb de files rechtstreeks op het kaartje gezet, dus niet in een mapje.
Alvast bedankt!!
fietsschilder schreef:Wie kan mij helpen bij het zichtbaar maken van de gpx-files op een sd-kaartje in de gpsmap 62st. Ik heb de files geëxporteerd via BaseCamp, maar het sd-kaartje is alleen zichtbaar op de computer, maar niet op het apparaat zelf!
Ik heb de files rechtstreeks op het kaartje gezet, dus niet in een mapje.
Alvast bedankt!!
Zet ze eens op het SD-kaartje in een mapje /garmin/gpx/
Ik heb de route nu in het mapje getild, dat al op het kaartje kwam te staan.
Maar als ik op het apparaat naar 'Stel in' ga, vervolgens naar 'Kaart', dan kriijg ik een lijstje met onderaan 'Kaartinformatie, Selecteer Kaart'. Als ik dat open, zie ik alleen de basiskaarten die op het apparaat staan. In dit geval is dit Recreational Map of Europe. Zou ik dan hier niet het SD-kaartje in beeld moeten krijgen?

groeten, Wouter
Volgens de gebruiksaanwijzing van het toestel zitten je routes in het menu "Routeplanner" en niet in de instellingen van je kaart. Of bedoel je misschien tracks (menu "sporenbeheer")?

Zie http://www8.garmin.com/manuals/GPSMAP62 ... eiding.pdf