Ok, ga deze week nieuw kader bestellen voor het opbouwen van een reisfiets. Nu was het voor mij duidelijk dat het een LHT zou worden maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen om voor de Troll te gaan. Mijn doel is een zo veelzijdig mogelijke reisfiets op te bouwen. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de Troll omdat hier een verende voorvork op gemonteerd kan worden, de keuze voor bredere banden en het feit dat ik al 15 jaar enkel op een mtb fiets. Nu vraag ik mij gewoon af of dit kader ook echt geschikt is voor meerdere dagen lange afstandsfietsen op gewone baan. 90% van de tijd onderweg gaat toch gewoon over het asfalt. Hoop wel in de nabije toekomst een keertje in Aziê en meer onverharde tochten te fietsen, echt mtb werk hoort hier niet bij.
Is er in België of Nederland een winkel waar je de LHT afgemonteerd kan kopen? Heb gehoord dat er pas in september weer volledige fieten verkrijgbaar zijn?
Bedankt
Is er in België of Nederland een winkel waar je de LHT afgemonteerd kan kopen? Heb gehoord dat er pas in september weer volledige fieten verkrijgbaar zijn?
Bedankt