Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsroute gezocht Zuid-Vietnam - Forum Wereldfietser

Fietsroute gezocht Zuid-Vietnam

Gezocht fietsrouteboekje of GPS-route in Zuid-Vietnam. We hebben 3 weken de tijd en willen in ieder geval door de Mekong-delta fietsen. We zoeken een route van ongeveer 900 km
Waarom pak je geen kaart en reisboek. Kruis aan wat je wilt zien en verbindt die plaatsen via de kleinere wegen aan elkaar? Wij hebben er niet gefietst maar vonden Vietnam zo'n 15 jaar geleden erg druk met name in het zuiden. Als ik jullie was zou ik in het Noorden in de bergen gaan fietsen. Het eten is in ieder geval overal fantastisch 8)

Fijne reis!
Zuid Vietnam kan erg druk zijn... net als Blanche ben ik helemaal voor een gewone wegenkaart en wellicht als backup google maps.. Zou persoonlijk gewoon in 3 weken naar Hanoi fietsen. Hebben paar jaar geleden van HCM naar Hanoi gefietst. Afgelopen jaar rondgefietst in Noord Vietnam. Staat wat op ons blogje www.wrapties.waarbenjij.nu
Heel veel erg lekker eten gehad maar buiten de gebaande paden is het soms toch erg behelpen en is het eten echt niet om over naar huis te schrijven.
Vorig jaar van HCM city naar Hanoi gefietst. Wij hebben vooral genoten van het traject van Nha Trang en tot en met Hué. Veel te zien en de zee is altijd vlakbij. Veel goede hotels en seafood op je bord.