Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aan het lezen: Amsterdam-Delphi Rosita Steenbeek - Forum Wereldfietser

Aan het lezen: Amsterdam-Delphi Rosita Steenbeek

Bij vakantie hoort het lezen van een boek. In dit geval een motorvakantie en bovenstaand boek. Mijn vriendin en ik op een eigen motor op een camping in Aragon Spanje. Omdat we veel woonwerk fietsen met veel plezier willen ook eens een fietsvakantie doen. Dus lees ik al een tijdje dit forum en nu dus dit boek.
Ik weet niet wat ik van het boek moet vinden. Het leest makkelijk weg maar het verbaast mij nog meer. Bij het ogenschijnlijke gemak waarmee deze 3000km lange tocht ondernomen wordt vraag ik me af of het fictie of non fictie is.
Iedere ongetrainde 'sukkel' met een iPhone kan deze tocht ondernemen.
Ik lees dapper verder maar neem me voor iets beter voorbereid op pad te gaan.
Iemand anders dit boek gelezen?
Jazeker, vond het een prettig boek. Zet me net als 'De vliegende neger & de kleine koningin" ( beiden besproken op mijn blog http://delezerregeert.blogspot.nl) aan tot fietsen ( verder, hoger, sneller!)
Ik ben er net mee begonnen. Begon al gelijk goed, haar vriend kan zijn Garmin niet bedienen en slaat hem uit nijdigheid stuk en dumpt hem in een prullenbak, heel herkenbaar :lol: